اخبار سبزوار پيام : اجتماعی


اخبار » اجتماعی / تاریخ خبر: 26 آذر 1392 / کد مطلب: 7508 / نظرات: 0


فرماندار خوشاب بر ساماندهی حمل و نقل درون شهری و برون شهری تاکید کرد


فرماندار خوشاب بر ساماندهی حمل و نقل درون شهری و برون شهری تاکید کرد فرماندار خوشاب بر ساماندهی حمل و نقل درون شهری و برون شهری در این شهرستان تاکید کرد.

  به گزارش سبزوارپیام ، حسین ابراهیمی کردیانی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود : وجود قشر گسترده فعال در حوزه حمل و نقل و انعکاس فعالیت های آنان در سطح شهر می طلبد تا با برنامه ریزی بیشتری این حوزه را پشتیبانی و هدایت کرد.

وی با تبریک روز حمل و نقل و قدردانی از همه فعالان این حوزه بسیار مهم گفت : بخش حمل و نقل تاثیر بسزایی در فعالیت های اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی داشته و از شاخص های مهم توسعه یافتگی محسوب می شود.

فرماندار خوشاب با تاکید بر نظارت و کنترل بیشتر در بحث حمل و نقل درون شهری و برون شهری در این شهرستان، اظهار داشت : ساماندهی، تجهیز و نوسازی حمل و نقل عمومی باید اولویت اصلی مسوولان باشد.

مهندس ابراهیمی کردیانی با اشاره به فعالیت مسافربرهای شخصی در خوشاب و لزوم ساماندهی آنان گفت : بایستی این مسافربرها درصورت ادامه فعالیت مجوزهای لازم را اخذ کرده و به عنوان مسافربرهای عمومی فعالیت داشته باشند.

وی با اشاره به پیگیری های لازم برای ارائه تسهیلات بانکی برای فعالان حوزه حمل و نقل عمومی گفت : باید بستر لازم برای دریافت تسهیلات بانکی برای رانندگان حمل و نقل درون شهری هموار شود.

وی همچنین اظهار داشت : مسوولان دستگاه های اجرایی بویژه شهرداری بایستی با برنامه ریزی و همکاری بیشتر زمینه بهره مندی هر چه بیشترشهروندان از خدمات را فراهم کنند.





منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.