اخبار سبزوار پيام : اجتماعی


اخبار » اجتماعی / تاریخ خبر: 25 آذر 1392 / کد مطلب: 7507 / نظرات: 0


پرداخت زکات در سبزوار 50 درصد افزایش یافت


مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) سبزوار از افزایش 50 درصدی پرداخت زکات از ابتدای امسال تا کنون نسبت به مدت مشابه سال گذشته در این شهرستان خبر داد .

به گزارش سبزوارپیام، سید حسین کرابی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت : از ابتدای امسال تاکنون در شهرستان سبزوار 9 میلیارد و 600 میلیون ریال زکات جمع آوری شده است.

وی اظهار داشت : تا پایان سال پیش بینی می کنیم که دو میلیارد و 500 میلیون ریال دیگر در سطح شهرستان سبزوار زکات جمع آوری شود.

کرابی گفت : زکات پرداختی در زمینه فعالیت های عمرانی نظیرساخت مساجد و حسینیه ها، کمک به ایتام و فقرا و تهیه جهیزیه نوعروسان زیر پوشش این نهاد هزینه می شود.

وی در رابطه با هزینه کردن زکات جمع آوری شده و معادل آن نیز گفت: مبلغ زکات و نیز معادل پرداخت شده به هر روستا صرف عمران ، آبادانی و احداث بناهای عمومی مورد نیاز همان روستا شده و از این جهت پرداخت زکات نقش مهمی در رفع مشکلات روستاها و تامین نیازمندی های عمومی آنها خواهد داشت.

مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) سبزوار با اشاره به آثار و برکات پرداخت زکات در زندگی فردی و اجتماعی بر لزوم فرهنگ سازی بیشتر در این زمینه تاکید کرد.

حدود 12 هزار خانوار تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) سبزوار است .



منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.