اخبار سبزوار پيام : فرهنگی و هنری


اخبار » فرهنگی و هنری / تاریخ خبر: 25 آذر 1392 / کد مطلب: 7501 / نظرات: 0

سبحانی فر:


خبرنگاران چشم بینای جامعه و بازوی کمکی مسوولان هستند


خبرنگاران چشم بینای جامعه و بازوی کمکی مسوولان هستند نماینده مردم شهرستان های سبزوار ، جوین ، جغتای، خوشاب و داورزن در مجلس شورای اسلامی گفت : خبرنگاران ، چشم بینای جامعه و بازوی کمکی مسوولان به شمار می روند.

به گزارش سبزوارپیام به نقل از  ایرنا،رمضانعلی سبحانی فر یکشنبه شب در جمع خبرنگاران افزود : ارایه گزارش عملکرد توسط مسوولان به مردم در سلامت و توسعه جامعه اثرگذار بوده و از بسیاری از انحرافات جلوگیری می کند.

وی جایگاه خبرنگاران در نظام جمهوری اسلامی را جایگاهی بسیار مهم برشمرد و گفت : با کار دقیق خبرنگاران، مسوولان مواظب عملکرد خود هستند در نتیجه سیستم اداری و جامعه ما سالم خواهد بود.

وی اظهار داشت : خبرنگاران نیز بایستی در راستای رسالتی که دارند واقعیت ها را به صورت شفاف و واقعی در اختیار جامعه قرار دهند.

سبحانی فر با تاکید بر انعکاس درست خبر توسط اصحاب رسانه گفت : بایستی هم نکات ضعف و هم قوت با دید کارشناسی و نه بر مبنای قضاوت شخصی دیده شود.

نماینده مردم شهرستان های سبزوار ، جوین ، جغتای، خوشاب و داورزن در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت : بزرگ کردن نکات ضعف و ندیدن نکات قوت موجب از بین رفتن انگیزه کار و تلاش در مسوولان می شود.

وی با قدردانی از اصحاب رسانه و نقش مهمی که در توسعه شهرستان داشته اند ،گفت : رسالت خطیر اطلاع رسانی تلاش و صبوری را می طلبد.

وی با اشاره به برگزاری نشست های هم اندیشی مسوولان با اصحاب رسانه هم گفت : به طور قطع و یقین برگزاری این نشست ها تاثیر بسیار زیادی در بهبود عملکردها خواهد داشت . 



منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.