اخبار سبزوار پيام : ورزشی


اخبار » ورزشی / تاریخ خبر: 24 آذر 1392 / کد مطلب: 7500 / نظرات: 1


تیم والیبال نشسته ثامن الحجج سبزوار با قهرمانی در آسیا سهمیه جهانی گرفت


تیم والیبال نشسته ثامن الحجج سبزوار با قهرمانی در آسیا سهمیه جهانی گرفت تیم والیبال نشسته ثامن الحجج (ع) سبزوار با قهرمانی در مسابقات جام باشگاه های آسیا 2013، سهمیه حضور در جام باشگاههای جهان در سال 2014 مسکو را کسب کرد.

به گزارش سبزوارپیام به نقل از ایرنا،نماینده کشورمان درفینال این دوره از مسابقات پیش ازظهر امروز (یکشنبه) در ورزشگاه پارالمپیک شهر پکن و در میان تشویق ایرانیان مقیم در برابر تیم ملی والیبال نشسته عراق قرار گرفتند.

والیبالیست های کشورمان دریک بازی دیدنی و در چهار ست پیاپی تیم عراق را قدرتمندانه و با نتیجه سه بر یک شکست دادند و به جام مسابقات والیبال نشسته باشگاه های آسیا در سال 2013 دست یافتند.

در این دیدار تیم ثامن الحجج سبزوار در ست اول با نتیجه 25 بر 12، در ست دوم با نتیجه 25 بر 13 و در ست چهارم با نتیجه 25 بر 11 تیم ملی عراق را مغلوب خود کرد.

تیم والیبال نشسته عراق در ست سوم به نتیجه 27 بر 25 دست یافت.

مسابقات والیبال نشسته قهرمانی باشگاه های آسیا با حضور تیم های ثامن الحجج سبزوار، شانگهای چین، یونن چین، آکتای قزاقستان (تیم ملی) و تیم ملی عراق از روز پنجشنبه گذشته در ورزشگاه پارالمپیک شهر پکن شروع شده بود.

تیم ثامن الححج سبزوار قهرمان مسابقات باشگاهی والیبال نشسته ایران درسال گذشته است که در رقابت های آسیایی پکن با سرمربیگری ˈهادی رضاییˈ بدون هیچ باختی به جام قهرمانی دست یافت.





منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


1 نظر در صف تاييد است.