اخبار سبزوار پيام : عمراني


اخبار » عمراني / تاریخ خبر: 23 آذر 1392 / کد مطلب: 7497 / نظرات: 1

در مراسمی با حضور جمعی از مسوولان/


آموزشگاه 12 کلاسه محمدی باغانی سبزوار افتتاح شد


آموزشگاه 12 کلاسه محمدی باغانی سبزوار افتتاح شد آموزشگاه 12 کلاسه که توسط یک فرد نیکوکار در سبزوار احداث شده است روز شنبه در این شهر طی مراسمی  با حضور نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی ، معاون استاندار و فرماندار و جمعی از مسوولان سبزوار افتتاح شد..

معاون مدیرکل و مدیر آموزش و پرورش سبزوار در حاشیه افتتاح این آموزشگاه با قدردانی از خانواده مرحوم حاج حسین محمدی باغانی گفت : این خیر قبل از فوت خود دو قواره زمین به ارزش پنج میلیارد ریال را به آموزش و پرورش سبزوار هدیه کرد.

قدرت الله راه چمنی با اشاره به افتتاح مدرسه 12 کلاسه خیر ساز حاج حسین محمدی باغانی گفت: این آموزشگاه با همکاری خانواده خیر محمدی باغانی و با کمک دو میلیارد و 500 میلیون ریالی این خانواده احداث شد.

وی اظهار داشت : قرار است یک فضای آموزشی دیگر نیز در توحید شهر سبزوار به نام همسر مرحوم حاج حسین محمدی باغانی در چند ماه آینده احداث و به بهره برداری برسد.

راه چمنی همچنین به کلنگ زنی مجموعه کتابخانه و سالن مطالعه دانش آموزی در کنار اداره آموزش و پرورش سبزوار نیز اشاره کرد و گفت : این مجموعه با کمک دو میلیارد و 500 میلیون ریالی ملازاده یکی از پیشکسوتان فرهنگی و نیز یک میلیارد و 500 میلیون ریال هم مشارکت سایر خیرین آغاز می شود.

معاون مدیرکل و مدیر آموزش و پرورش سبزوار در ادامه با اشاره به موفقیت دانش آموزان این شهرستان در رده های مختلف آموزشی ، پرورشی و پژوهشی ،گفت: دانش آموزان این شهرستان در بخش های مختلف از جمله مسابقات قرآنی ، هنرهای دستی ، مسابقات ورزشی و جشنواره ها حائز رتبه های برتر استانی و کشوری شده اند.





منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


1 نظر در صف تاييد است.