اخبار سبزوار پيام : ورزشی


اخبار » ورزشی / تاریخ خبر: 22 آذر 1392 / کد مطلب: 7493 / نظرات: 0


با برنامه ریزی و تلاش توانستیم بدون شکست قهرمان لیگ برتر شویم


با برنامه ریزی و تلاش توانستیم بدون شکست قهرمان لیگ برتر شویم سرمربی تیم هندبال بانوان موسسه مالی و اعتباری ثامن الحجج (ع) سبزوار گفت : با برنامه ریزی ، تلاش و غیرتمندی بازیکنان توانستیم بدون شکست قهرمان لیگ برتر شویم .

به گزارش سبزوارپیام، ناهید غارسی روز جمعه پس از پیروزی 20بر 19 تیمش در برابر شهرداری سنندج در سبزوار طی گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: تیم هندبال بانوان ثامن الحجج(ع) سبزوار برای سومین سال متوالی است که قهرمان شد.

وی در خصوص دیدار مقابل شهرداری سنندج گفت : بازی خوبی بود ولی علی رغم پیروزی نتیجه راضی کننده نبود و بایستی با اختلاف گل بالاتری می بردیم.

وی با ابراز رضایت از عملکرد بازیکنان تیمش گفت : رویا نوروزی ، راضیه جانباز ، شیدا فلاحی و سمیه شهریاری از بازیکنان شاخص تیم ثامن الحجج (ع) سبزوار در دیدار مقابل شهرداری سنندج بودند.

وی ترکیب تیمی ثامن الحجج (ع)را جوان و متولدین سالهای 70 تا 73 عنوان کرد و گفت : در دیدار مقابل شهرداری سنندج مجبور شدیم از دو نفر از بازیکنان آسیب دیده نیز استفاده کنیم.

غارسی ادامه داد : سمیه شهریاری و شیدا فلاحی دو نفر از بازیکنان آسیب دیده ما بودند که در این دیدار با اصرار خودشان وارد بازی شدند و واقعا غیرتمندانه بازی کردند تا آنجایی که توانستند علاوه بر پاس های منجر به گل ، گل هم به ثمر برسانند.

وی در خصوص تیم حریف نیز گفت : تیم شهرداری سنندج بسیار خوب در این دیدار ظاهر شد و بازیکنان با انگیزه این تیم تا آخرین لحظات بسیار خوب جنگیدند.

مربی تیم موسسه مالی و اعتباری ثامن الحجج (ع) سبزوار نیز گفت : با انتظاری که از بازیکنان داشتیم هنوز هم در حد شایستگی های خود ظاهر نشدند.

تکتم خان بابازاده افزود : ناهماهنگی در دفاع در دیدار مقابل شهرداری سنندج موجب شد گل های بیشتری بخوریم .

وی در خصوص تیم حریف نیز گفت : تیم هندبال بانوان شهرداری سنندج تیم خوب و هماهنگی است و در این دیدار با انگیزه برای مقام دوم و نایب قهرمانی بسیار خوب در مقابل تیم قوی ثامن الحجج سبزوار ظاهر شد.

خان بابازاده همچنین با قدردانی از داوران نیز گفت : داوران در این دیدار بازی آرام ، بدون حاشیه ای و درگیری را سوت زدند و بسیار خوب بازی را در کنترل خود داشتند.

مربی تیم موسسه مالی و اعتباری ثامن الحجج (ع) سبزوار با بیان اینکه هفته گذشته قهرمانی ما 99 درصد مشخص شده بود، اظهار داشت : با تساوی مقابل شهرداری سنندج باز هم قهرمان می شدیم.

تیم موسسه مالی و اعتباری ثامن الحجج (ع) سبزوار در حال حاضر با 17 امتیاز از 9 بازی در صدر جدول رده بندی قرار داشته و بدون شکست در یک هفته مانده به پایان رقابت ها قهرمان لیگ برتر شد.

تیم هندبال بانوان ثامن الحجج (ع) سبزوار جمعه آینده در هفته دهم مسابقات هندبال لیگ برتر بانوان در سالن سربداران سبزوار میزبان تیم شهید چمران لارستان است .



منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.