اخبار سبزوار پيام : سیاسی ،امنیتی


اخبار » سیاسی ،امنیتی / تاریخ خبر: 22 آذر 1392 / کد مطلب: 7491 / نظرات: 0


وحدت حوزه و دانشگاه موجب تولید علم و دانش با رویکرد اسلامی می شود


وحدت حوزه و دانشگاه موجب تولید علم و دانش با رویکرد اسلامی می شود  امام جمعه خوشاب گفت : اگر میان حوزه و دانشگاه وحدت وجود داشته باشد، علم و دانش با رویکرد اسلامی تولید می شود.

به گزارش سبزوارپیام به نقل از ایرنا ، حجت الاسلام محمد صاحبی در خطبه های نماز جمعه این هفته شهرستان خوشاب افزود : وحدت حوزه و دانشگاه ضرورت جامعه است که بایستی در صدد وحدت این دو باشیم .

وی با اظهار اینکه نقش اثرگذار حوزه و دانشگاه درجامعه بر هیچ کس پوشیده نیست ،افزود : طلبه و دانشجو جزو اقشار بیدار و آگاه جامعه هستند که حتی در اوج خفقان دوره طاغوت هویت انقلابی داشتند.

امام جمعه خوشاب اظهارداشت: حوزه های علمیه سر آمد تزکیه و پرورش نفوس انسانی و دانشگاهها هم سر آمد علم و توزیع علم در کشور است که بایستی هر چه بیشتر درصدد وحدت این دو باشیم.

حجت الاسلام صاحبی همچنین با تاکید بر انتخاب الگوهای اسلامی در جامعه و پیروی از آنان افزود : پیروی از الگوهای اسلامی موجب پیاده شدن اخلاق اسلامی در جامعه می شود.

وی به 26 آذر روز حمل و نقل اشاره کرد و گفت:در تاریخ تحولات صنعت حمل و نقل در کشور، روزهای سرنوشت سازی بوده اند که نقشی تعیین کننده در انسجام شبکه حمل و نقل داشته اند و 26 آذرماه سال 1361، از شمار چنین روزهایی است.

وی با بیان اینکه در این روز و در بحبوحه جنگ تحمیلی، حدود یکصد کشتی حامل کالا در بنادر جنوبی کشور، در انتظار تخلیه بار بود، افزود : در همین روزها، رهبر کبیر انقلاب، حضرت امام خمینی (ره) در پیامی تاریخی، کامیونداران کشور را به مشارکت در تخلیه هر چه سریع تر کشتی ها فراخواندند و با همت آن دلیرمردان، کشور از وضعی بحرانی خارج، و این روز به عنوان روز حمل و نقل نامیده شد.

امام جمعه خوشاب همچنین به رعایت الگوی مصرف نیز تاکید کرد و گفت : بی نیازی و استقلال کشور با رعایت الگوی مصرف و انجام دادن کارها با آگاهی و کارشناسی به دست می آید.



منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.