اخبار سبزوار پيام : اقتصادی


اخبار » اقتصادی / تاریخ خبر: 20 آذر 1392 / کد مطلب: 7479 / نظرات: 1


محسنی ثانی : حق واقعی خراسان رضوی در بودجه 93 در نظر گرفته نشد


محسنی ثانی : حق واقعی خراسان رضوی در بودجه 93 در نظر گرفته نشد عضو مجمع نمایندگان خراسان رضوی گفت: حق واقعی خراسان رضوی در بودجه 93 در نظر گرفته نشد و این امر موضوع تازه‌ای نیست.

 به گزارش سبزوارپیام ، محمدرضا محسنی ثانی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: لايحه بودجه سال 1393 کل کشور در حالی تقديم مجلس شد که در آن بازهم شاهد درنظر نگرفتن حقوق خراسان رضوی و پایبند نبودن تعهدات دولت بودیم.

وی با بیان اینکه سهم بودجه تملک دارايي هاي سرمايه اي خراسان رضوي از تمام بودجه تملک دارايي‌هاي سرمايه‌اي استاني، 5.35درصد است، افزود: مطابق وعده های دولت انتظار داشتیم تا این بار حقوق کامل این استان لحاظ شود اما بازهم اتفاقی روی نداد.

عضو مجمع نمایندگان خراسان رضوی تصریح کرد: این بودجه نمایندگان و مردم این استان را راضی نمی کند و این امر تنها موجب دلسردی و کاهش انگیزه مدیران می شود.

وی با تاکید بر اینکه نقدهایی بر این بودجه وارد است، بیان کرد: بودجه 93 نتوانست نمایندگان خراسان رضوی را خوشحال کند و بی تردید این رویه اگر طی سالهای آینده نیز ادامه داشته باشد به توسعه این استان نمی توان امیدوار بود.

محسنی ثانی تصریح کرد: در این بودجه شاهد جهت گیریهای مناسبی نبودیم و علیرغم وعده و وعیدها بازهم اتفاق خاص و خوشایندی که بتواند مردم و مسئولان این استان را دلخوش کند وجود نداشت.





منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


1 نظر در صف تاييد است.