اخبار سبزوار پيام : اجتماعی


اخبار » اجتماعی / تاریخ خبر: 19 آذر 1392 / کد مطلب: 7469 / نظرات: 0


1500واحد مسکونی مددجویان روستایی سبزوار نیاز به مقاوم سازی دارد


1500واحد مسکونی مددجویان روستایی سبزوار نیاز به مقاوم سازی دارد  مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) سبزوار گفت: بیش از یک هزار و 500 واحد مسکونی مددجویان روستایی این شهرستان آسیب پذیر و پرخطر است و نیاز به بازسازی دارد.

به گزارش سبزوارپیام ، سید حسین کرابی در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود : با توجه به اینکه واحدهای مسکونی این روستائیان خشت و گلی است لذا بازسازی آنها از ضرورت هاست .

وی با بیان اینکه مقاوم سازی مسکن مددجویان مزبور از برنامه های اولویت دار این نهاد است ، اظهار داشت : هر چند تاکنون اقدامات خوبی انجام شده ولی نیاز هست که دولت به مسکن روستایی توجه بیشتری داشته باشد.

وی با اشاره به احداث 47 مورد مسکن روستایی از ابتدای امسال تاکنون در این شهرستان، گفت : این واحدهای مسکونی با همکاری بنیاد مسکن ، کمیته امداد و خود مددجو یان احداث شده است.

مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) سبزوار اظهار داشت : از ابتدای امسال تاکنون 40 خانوار از مددجویان تقاضای احداث و مقاوم سازی مسکن را داشته اند که مورد بررسی قرار گرفته و برحسب اولویت در تعداد نفرات خانوارها در نوبت تسهیلات قرار می گیرند.

12 هزار خانوار در شهرستان سبزوار تحت پوشش کمیته امداد هستند که از این تعداد بیش از هفت هزار خانوار در روستاهای این شهرستان تحت پوشش این نهاد می باشند .





منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.