اخبار سبزوار پيام : سیاسی ،امنیتی


اخبار » سیاسی ،امنیتی / تاریخ خبر: 16 آذر 1392 / کد مطلب: 7457 / نظرات: 0

یک مسوول در دانشگاه حکیم سبزواری :


روزدانشجوبیانگر پایبندی این قشر نسبت به استقلال کشور و ارزشها است


روزدانشجوبیانگر پایبندی این قشر نسبت به استقلال کشور و ارزشها است  مسوول نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه حکیم سبزواری سبزوار گفت : روز دانشجو بیانگر عشق و ارادت و پایبندی دانشجویان نسبت به استقلال و ارزشهای دینی نظام مقدس جمهوری اسلامی است .

به گزارش سبزوارپیام، حجت الاسلام سید جواد خاتمی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با تبریک و گرامیداشت روز دانشجو به همه ملت فهیم ایران بویژه دانشجویان، افزود : دانشجویان با آگاهی و بیداری نسبت به اوضاع کشور حساس بوده و همیشه در صحنه حاضر هستند.

وی با اشاره به تاثیرگذاری دانشجویان در پیروزی انقلاب اسلامی و پس از آن گفت : شخصیت هایی بزرگی همچون شهید بهشتی ، باهنر و مطهری در دانشگاه ها سخنرانی می کردند و دانشجویان را در جریان مسائل کشور می گذاشتند.

وی با بیان اینکه روز 16 آذر نشان داد که دانشجو به هیچ وجه نسبت به مسائل کشور بی تفاوت نیست ،افزود: این روز به عنوان روز حماسه ای بزرگ برای همیشه ماندگار است.

مسوول نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه حکیم سبزواری گفت : دانشجویان دشمن شناس و بیدارند و به موقع تصمیم گرفته و وارد عمل می شوند.

وی با اشاره به برنامه ریزی دشمنان برای زیر سلطه بردن دانشگاه ها ، اظهار داشت : امروز دشمن باید بداند تنها شخصیتی که می تواند به ما جهت دهد مقام معظم رهبری است و ما نیز پیرو و پشتیبان ولایت هستیم تا این کشور را از گزند دشمنان حفظ کنیم.

وی گفت : در زمان تحریم ها، هم دانشگاهیان در خودکفایی ملت بزرگوار ایران با پیشرفت هایی در فضا ، سلول های بنیادی ، انرژی هسته ای و غیره تاثیر زیادی داشتند که شهدای این راه، سند دفاع و مجاهدت آنان است .

مسوول نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه حکیم سبزواری افزود : امروز دانشجو بایستی علاوه بر مجاهدت علمی ، همچون گذشته با بیداری ، آگاهی ، پیروی از ولایت و بصیرت در صحنه حضوری تاثیرگذار داشته باشد.

برپایه این گزارش امروز به مناسبت گرامیداشت 16 آذر روز دانشجو پس از برگزاری نماز ظهر و عصر دانشجویان اعضا تشکل های اسلامی ، بسیج و انجمن اسلامی در دانشگاه حکیم سبزواری تجمعی داشتند که علاوه بر سخنرانی در این تجمع بیانیه روز دانشجو قرائت شده و دانشجویان با ندای تکبیر مفاد آن را تایید کردند.



منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.