اخبار سبزوار پيام : ورزشی


اخبار » ورزشی / تاریخ خبر: 15 آذر 1392 / کد مطلب: 7447 / نظرات: 0


هندبال بانوان ثامن الحجج سبزوار مقابل ثامن الحجج تهران به تساوی دست یافت


هندبال بانوان ثامن الحجج سبزوار مقابل ثامن الحجج تهران به تساوی دست یافت سرمربی تیم هندبال بانوان موسسه مالی و اعتباری ثامن الحجج(ع) سبزوار گفت : متاسفانه به دلیل اشتباهات آشکار داوری نتیجه تساوی را هم با چنگ و دندان و از خودگذشتگی بازیکنان بدست آوردیم .

ناهید غارسی روز جمعه پس از تساوی با نتیجه 21 بر 21 تیمش در مقابل تیم ثامن الحجج (ع) تهران که در این شهر برگزار شد در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود : سوت های مکرر داوران آنهم به اشتباه موجب شده بود توان حرکت از بازیکنان تیم ما گرفته شود.

وی اظهار داشت : متاسفانه بازیکنان تیم ما به دلیل مشکلات داوری در این دیدار نتوانستند نتیجه مورد انتظار خود و ما را کسب کنند.

غارسی گفت : در این دیدار داوران با اخراج های دو دقیقه ای بازیکنان ثامن الحجج سبزوار تمرکز بازی را از تیم ما گرفته بودند و آنها نمی توانستند برنامه های خود را پیاده کنند.

وی به محروم بودن یکی از بازیکنان تیم هندبال ثامن الحجج (ع) تهران هم اشاره کرد و گفت : طبق قانون این بازیکن به هیچ وجه نباید در این دیدار بازی می کرد ولی با توجیه این مطلب که داوران اشتباه کرده اند وارد زمین بازی شد.

سرمربی تیم هندبال بانوان موسسه مالی و اعتباری ثامن الحجج(ع) سبزوار با ابراز رضایت از عملکرد بازیکنان تیمش گفت : بازیکنان واقعا از جان مایه گذاشتند و بسیار خوب در این دیدار ظاهر شدند.

غارسی با بیان اینکه قهرمانی تیم ما مسجل شده، افزود : هدف ما این است که در سومین سال متوالی بدون شکست قهرمان لیگ برتر کشور شویم.

تیم موسسه مالی و اعتباری ثامن الحجج (ع) سبزوار در حال حاضر با 15 امتیاز از هشت بازی در صدر جدول رده بندی قرار داشته و تیم بدون شکست این رقابت ها است.

تیم هندبال بانوان ثامن الحجج (ع) سبزوار جمعه آینده در هفته نهم مسابقات هندبال لیگ برتر بانوان کشور در سالن سربداران سبزوار میزبان شهرداری سنندج است .



منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.