اخبار سبزوار پيام : سیاسی ،امنیتی


اخبار » سیاسی ،امنیتی / تاریخ خبر: 15 آذر 1392 / کد مطلب: 7444 / نظرات: 0

امام جمعه سبزوار:


با کار بیشتر در مقوله فرهنگ از آن رفع مظلومیت کنیم


با کار بیشتر در مقوله فرهنگ از آن رفع مظلومیت کنیم امام جمعه سبزوار گفت : باستی با کار بیشتر روی فرهنگ از فرهنگ جامعه رفع مظلومیت کنیم .

 به گزارش  سبزوارپیام، حجت الاسلام و المسلمین ابراهیمی در خطبه های باشکوه نمازجمعه این هفته شهرستان سبزوار  با اشاره به جنگ تمام عیار فرهنگی دشمن افزود : برای مقابله با تهاجم فرهنگی دشمن تمسک به فرهنگ اسلامی و خودی لازم است  .

 وی اظهار داشت :  یکی از مهمترین راههای مقابله با تهاجم فرهنگی دشمن این است که نسل جوان و نوجوان جامعه را هر چه بیشتر با قرآن و مکتب اهل بیت (ع) آشنا کنیم .

 امام جمعه سبزوار با اشاره به تاکیدات امام راحل (ره) و مقام معظم رهبری در خصوص فرهنگ گفت :  بخش فرهنگی نیازمند کار و سرمایه گذاری بیشتر است .

 حجت الاسلام ابراهیمی با اشاره به 18 آذر روز تشکیل شورای عالی انقلاب فرهنگی  به فرمان امام راحل (ره)  افزود : ترکیب این شورا از روسای سه قوه هستند .

وی با بیان اینکه حقوق بشر استکبار به این  مفهوم است که همه کشورها جیره خوار آنها باشند افزود : حقوق بشر در قرآن ، نهج البلاغه ، صحیفه سجادیه  و مکارم الاخلاق است که باید هر چه بیشتر از اینها استفاده کنیم زیرا سعادت حقیقی در پیروی از مکتب قرآن و اهل بیت است .

 وی با گرامیداشت 16 آذر روز دانشجو هم گفت : این روز به عنوان روز مقاومت و ایستادگی در برابر استکبار در تاریخ این سرزمین ثبت شد .

 وی با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری که دانشجو باید سیاست گرد و دارای قدرت تحلیل سیاسی باشد نه سیاست  باز و سیاست زده  افزود : سیاست بازی همان حیله گری و شیطنت است .

 وی اظهار داشت : ائمه سیاستمدارترین انسان ها در روی زمین بودند ولی دشمنان ائمه سیاست باز بودند  و چیزی که در این دشمنان وجود نداشت تقوا بود .

 امام جمعه سبزوار با اشاره به اهمیت امر به معروف و نهی از منکر به عنوان فریضه واجب نیز اظهار داشت : امر به معروف و نهی از منکر برای این بود که قرآن ، ائمه  و قیام عاشورا حفظ شود و زنده بماند .

حجت الاسلام ابراهیمی با اشاره به فرازی از زندگی امام محمد باقر (ع) گفت : این امام همام شاگردان بسیاری را تربیت کرد .





منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.