اخبار سبزوار پيام : سایر


اخبار » سایر / تاریخ خبر: 20 مهر 1390 / کد مطلب: 744 / نظرات: 0


رئیس شورای اسلامی شهرسبزوار از عملکرد شهردارجدید ابراز رضایت کرد


رئیس شورای شهرسبزوار با ابراز رضایت از عملکرد شهردارجدید سبزوار در مدت حضورش گفت: آقای مقصودی جوان و فعال است با اقداماتی که در حال انجام است مردم از کارهای انجام شده رضایت دارند، رضایت مردم رضایت ما نیز هست.
سید قاسم حسینی زاده  گفت: آینده غیر قابل پیش بینی است باید گذشته، چراغ راهی برای آینده باشد البته احساس می کنیم آینده خوبی پیش روی شهر سبزوار می باشد.
حسینی زاده افزود: شورای شهر اعتباری را برای سال جاری برای تغییر چهره شهر در نظر گرفته است و سعی شده این بودجه در اقدامات عمرانی استفاده شود تا از این طریق بتوانیم انحرافات بودجه را در بخش عمرانی به حداقل ممکن برسانیم.
رئیس شورای شهر سبزوار در پاسخ به سوال خبرنگار ما که تغییرات در شهرداری و سازمان های وابسته به شهرداری را چگونه ارزیابی می کنید گفت: هر مدیری بعد از انتصابش روش کاری خاص خودش را دارد و آقای مقصودی هم خارج از آن نیست، طبق تعهدی که بین شهردار و شورا بسته شده قرار است ما در این سری کارها دخالت نکنیم.
وی تصریح کرد: شهردارقول داده اگر نیرویی جا به جا می شود نیروی باشد که در بحث عمرانی، ارزش مداری و کارآمدی سرآمد باشد و شایسته سالاری را رعایت کند.
حسینی زاده در بخشی دیگر از صحبت هایش از اختصاص بودجه برای ورودی و خروجی ها و کمربندی شهر خبر داد و افزود: در جلسه ای که با استاندار خراسان رضوی در مشهد داشتیم اعتباری برای این مهم از طرف وی برای سبزوار در نظر گرفته شد.
رئیس شورای اسلامی شهر درباره طرح های بزرگ شهرداری به باغ بدیعی و ساخت پارکینگ اشاره کرد و افزود: خرید باغ بدیعی در دوره دوم شورا صورت گرفت اما مقداری از کارهای آن ماند که به دوره سوم شوراها افتاد که الحمدا... اقدامات  انتقال سند در این مدت انجام شد.
وی با بیان اینکه سازمان نوسازی و بهسازی با مشارکت شورا و شهرداری در سطح شهر ساخت پارکینگ هایی را پیش بینی کرده است افزود: زمینی با زیر بنای 2 هزار متر مربع  در پشت مسجد جامع خریداری شده که انشاا... مقدمات احداث پارکینگ در این مکان جهت کاهش معضل ترافیک خیابان بیهق انجام خواهد شد.
حسینی زاده در پاسخ به سوال خبرنگار ما که با وجود اینکه در شورای دوره سوم دو شهردار تغییر و آقای مقصودی سومین نفری است که این سمت را قبول کرده آیا در این یک سال و اندی که از عمر شهرداری می گذرد شهردار جدید می تواند عملکرد مثبتی را از خود بجا بگذارد عنوان کرد: شورا اگر بتواند در بحث عمرانی از بودجه انحرافی نداشته باشد خودش موفقیت مهمی است و از آنجایی که در سال های گذشته انحرافات زیادی دربودجه بوجود می آمد مشکل بسیاری در این خصوص داشتیم. وی تصریح کرد: در بودجه30 میلیارد تومانی امسال حدود60 درصد و به عبارتی 15حدود میلیارد تومان در بحث عمرانی هزینه خواهد شد.
حسینی زاده در پاسخ به سوال خبرنگار ما در خصوص  انتقاد استاندار خراسان رضوی از فضای سبز و انتصاب دولت آبادی به عنوان مدیر عامل سازمان پارکها و فضای سبز گفت: با توجه به سابقه کاری آقای دولت آبادی در خدمات شهری شهرداری و عملکرد خوبی که از خود به جا گذاشته  فکر می کنم از عهده سازمان پارکها به خوبی برآید امیدواریم با همکاری شهردار بتوانیم فضای سبز خوبی در سبزوار داشته باشیم.
وی ادامه داد: در جلسه ای که با استاندار داشتیم قرار شد در سفر آینده وی وضعیت  فضای سبز از این حالت خارج شود بنده و شهردار این قول را دادیم که در بحث فضای سبز در قسمت کمربندی سبزوار اقدامات در خور شانی  را انجام دهیم.
رئیس شورای اسلامی شهر سبزوار تصریح کرد: مساله فضای سبز در وهله نخست به شهرداری بر می گردد چرا که سازمان فضای سبز عامل اجرایی می باشد، شهرداری باید همکاری لازم را در این خصوص داشته باشد  شورا  نیز برنامه هایی برای خودکفایی سازمان پارک ها و فضای سبز در نظر دارد تا این سازمان با بنیه مالی خوبی کارهای پیش رو  را به نحو احسن انجام دهد.منبع :سبزوارآنلاین





منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.