اخبار سبزوار پيام : اقتصادی


اخبار » اقتصادی / تاریخ خبر: 13 آذر 1392 / کد مطلب: 7438 / نظرات: 0


سبحانی فر : 400 هزار میلیارد تومان برای تکمیل طرح های نیمه تمام مورد نیاز است


سبحانی فر : 400 هزار میلیارد تومان برای تکمیل طرح های نیمه تمام مورد نیاز است  عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی گفت: برای تکمیل طرح های نیمه تمام در حوزه تولیدی و عمرانی کشور حدود 400 هزار میلیارد تومان مورد نیاز است.

 به گزارش سبزوارپیام ، رمضانعلی سبحانی فر روز چهارشنبه در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار ایرنا افزود: براساس گزارش های دریافتی دو هزار واحد تولیدی و پروژه عمرانی نیمه تمام در کشور وجود دارد.

وی گفت: این رقم بسیار زیاد است و جای سوال وجود دارد که چرا دولت گذشته اقدام به اتمام طرح های نیمه تمام نکرد در حالی که به اجرای طرح های جدید در حوزه تولید و عمران اقدام نمود.

وی با بیان اینکه دولت جدید باید برای تکمیل پروژه ها و طرح های نیمه تمام اقدام عاجل انجام دهد، اظهار داشت: عملکرد دولت جدید طی 100 روز گذشته قابل توجه بوده و با بهره برداری سریع از طرح های نیمه تمام شاهد اتفاقات خوبی خواهیم بود.

نماینده مردم سبزوار در مجلس شورای اسلامی افزود: دولت با اتخاذ برخی تصمیمات در حوزه کشاورزی موفق شده است شرایط موجود در حوزه کشاورزی و دامداری را به نحو مطلوب به سوی تغییرات مثبت هدایت کند که با تداوم این روند می توان امیدوار بود بخش اعظمی از مشکلات و مسائل موجود در این حوزه حل و رفع گردد.

وی تاکید کرد: دولت می تواند با مشارکت بخش خصوصی در بخش های زیادی موجب رشد و تحول شود زیرا بخش خصوصی در کشور به آن اندازه توانمندی رسیده است که بتواند کمک دولت و خدمات دهنده مطلوب به مردم باشد.

این نماینده مجلس اظهارداشت: عملکرد مثبت و موثر دولت در اغلب حوزه ها از جمله حوزه اقتصادی و سیاست خارجی سر منشاء تحولات مثبت و موجب بهبود شرایط و رضایتمندی مردم شده است که تداوم این روند از جمله انتظارات عموم است.

وی گفت: حمایت از واحدهای تولیدی داخل، کمک به آنان و ساماندهی واردات می تواند در بهبود شرایط اقتصادی کارگاهها و واحدهای تولیدی و صنعتی موثر باشد که حرکات و فعالیت های دولت نشان از جهت گیری به همین سو دارد.



منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.