اخبار سبزوار پيام : سایر


اخبار » سایر / تاریخ خبر: 20 مهر 1390 / کد مطلب: 743 / نظرات: 0


83 نفر سرشماري نفوس و مسكن خوشاب را برعهده دارند


 معاون اجرايي ستاد سرشماري نفوس و مسكن خوشاب از همكاري 83نفر به عنوان عوامل اجرايي سرشماري نفوس و مسكن در اين شهرستان خبر داد .  
  'داوود ثنايي پور' روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ايرنا افزود: 141 نفر براي شركت در اجراي سرشماري نفوس و مسكن به صورت اينترنتي در اين شهرستان ثبت نام كرده بودند.
وي با بيان اينكه از مجموع ثبت نام كنندگان 96 نفر مراجعه و تشكيل پرونده داده اند، گفت: از اين تعداد 71 نفر پس از بررسي هاي لازم ، انتخاب شدند.
وي اظهارداشت: كلاس هاي آموزشي فراگيران تا 28 مهر ماه در اين شهرستان ادامه دارد كه پس از آن به عنوان كارشناس بازبين، بازبين و مامور سرشماري انتخاب مي شوند.
وي از همكاري دو نفر به عنوان كارشناس مسوول فني و اجرايي در سرشماري نفوس و مسكن در خوشاب خبر داد و گفت: اين افراد پس از گذراندن دوره آموزشي در مشهد مقدس با ستاد سرشماري نفوس و مسكن شهرستان همكاري خواهند كرد.
وي به انجام فعاليت هايي در زمينه اطلاع رساني و آگاه سازي مردم از اهميت سرشماري اشاره كرد و افزود: مسابقات انشا نويسي، روزنامه ديواري، نقاشي و سخنراني در نماز جمعه از جمله اين برنامه ها است.
كارشناس سياسي امنيتي فرمانداري خوشاب با اشاره به تازه تاسيس بودن اين شهرستان بر ارائه آمار درست از سوي خانواده ها و آمارگيران تاكيد كرد و گفت: آمار دقيق و صحيح موجب عدالت در توزيع اعتبارات و اخذ تصميمات درست از سوي مديران مي شود.
زمان اجراي اين سرشماري از دوم تا 22 آبان ماه امسال عنوان شده است.
شهرستان خوشاب با يك هزار و 886 كيلومتر مربع مساحت داراي يك نقطه شهري (سلطان آباد )، دو بخش مركزي و مشكان و 64 روستا است.





منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.