اخبار سبزوار پيام : ورزشی


اخبار » ورزشی / تاریخ خبر: 8 آذر 1392 / کد مطلب: 7406 / نظرات: 0


خطاهای پی در پی دو دقیقه ای موجب شد نتوانیم نتیجه خوبی مقابل ثامن الحجج بگیریم


خطاهای پی در پی دو دقیقه ای موجب شد نتوانیم نتیجه خوبی مقابل ثامن الحجج بگیریم سرمربی تیم هندبال بانوان ذوب آهن اصفهان گفت : خطاهای پی در پی دو دقیقه ای موجب شد که تیم ما اغلب با یک یا دو یار کمتر در زمین بازی کند و نتوانیم نتیجه خوبی بگیریم .

به گزارش سبزوارپیام، زهرا علوی روز جمعه پس از شکست تیمش مقابل ثامن الحجج (ع) سبزوار افزود : در حقیقت در بیشتر زمان ها تیم ما با تعداد نفرات کمتری در زمین بود و همین موضوع در نتیجه بسیار تاثیرگذار بود .

سرمربی تیم هندبال بانوان ذوب آهن اصفهان اظهار داشت : تقریبا بازیکنان تیم ما همه خوب بازی کردند و ضعف تیم در بخش دفاع بیشتر مشهود بود.

وی اظهارداشت : بازیکنان ذوب آهن تلاششان این بود تا آنچه را که در چنته دارند در مقابل ثامن الحجج سبزوار به نمایش بگذارند.

وی با اشاره به شکست تیم ذوب آهن مقابل ثامن الحجج سبزوار در اصفهان با اختلاف 11 گل در دور رفت ، افزود : به نسبت دور رفت بازی بهتری به نمایش گذاشتیم، بازیکنان ذوب آهن در دور رفت در نیمه دوم بازی خوبی را نشان ندادند.

سرمربی تیم هندبال بانوان ذوب آهن اصفهان در خصوص تیم حریف نیز گفت : بازیکنان تیم ثامن الحجج سبزوار بازی خوبی را به نمایش گذاشتند.

وی اظهار داشت : در حال حاضر تیم ذوب آهن اصفهان از هفت بازی شش امتیاز دارد و تا قبل از دیدار مقابل ثامن الحجج سبزوار در رده سوم جدول بودیم و باید ببینیم سایر تیم ها چه نتیجه ای دریافت می کنند.

سرمربی تیم هندبال بانوان ذوب آهن اصفهان گفت : بایستی تلاشمان را بکنیم تا در دیدارهای باقیمانده از لیگ نتیجه بهتری بگیریم.



منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.