اخبار سبزوار پيام : ورزشی


اخبار » ورزشی / تاریخ خبر: 8 آذر 1392 / کد مطلب: 7405 / نظرات: 0


غارسی :بایستی با اختلاف گل بالاتری مقابل ذوب آهن اصفهان پیروز می شدیم


غارسی :بایستی با اختلاف گل بالاتری مقابل ذوب آهن اصفهان پیروز می شدیم  سرمربی تیم هندبال بانوان موسسه مالی و اعتباری ثامن الحجج (ع) سبزوار گفت : بایستی با اختلاف گل بالاتری مقابل ذوب آهن اصفهان پیروز می شدیم .

به گزارش سبزوارپیام، ناهید غارسی روز جمعه پس از پیروزی 20 بر 14 تیمش در برابر ذوب آهن اصفهان در گفت و گو با ایرنا در سبزوار افزود: علیرغم پیروزی تیم ما اما بازیکنان ما در حد شایستگی های خود و انتظارات ظاهر نشدند.

وی با اشاره به امتیاز میزبانی که ثامن الحجج (ع) سبزوار در این دیدار داشت ،افزود : در بازی دور رفت با ذوب آهن اصفهان در زمین خودشان این تیم را توانستیم با 11 گل ببریم و امروز در سبزوار حداقل باید با اختلاف 20 گل ذوب آهن را می بردیم.

سرمربی تیم هندبال بانوان ثامن الحجج (ع) سبزوار در ارزیابی عملکرد بازیکنان تیمش گفت : در نیمه دوم بچه ها بازی بهتری در مقابل ذوب آهن به نمایش گذاشتند.

غارسی ادامه داد : خانم شیدا فلاحی از بازیکنان شاخص این دیدار بود که توانست بازی خوبی را به نمایش بگذارد و سهم بسزایی در پیروزی تیم داشت.

سرمربی تیم هندبال بانوان ثامن الحجج (ع) سبزوار در خصوص تیم حریف نیز گفت : بازیکنان تیم ذوب آهن اصفهان در مقابل بازیکنان ما خشن بازی کردند و موجب آسیب دیدگی برای بچه ها شدند.

وی همچنین گفت : با نتایجی که تا هفته هفتم بدست آمده 90 درصد مقام اولی محرز شده است .

مربی تیم موسسه مالی و اعتباری ثامن الحجج (ع) سبزوار نیز گفت : اشتباهات فردی در شوت های آخر توسط بازیکنان ما باعث شد با اختلاف گل پایین تری مقابل ذوب آهن اصفهان پیروز شویم.

تکتم خان بابازاده افزود : بازیکنان تیم ثامن الحجج سبزوار متاسفانه در این دیدار تمام کننده های خوبی نبودند.

وی با اشاره به آسیب دیدگی زیاد در دور برگشت برای تیم ها به صورت معمول گفت : ما با استراحتی که در نیم فصل داشتیم توانستیم بر مشکلات مصدومیت غلبه کنیم.

وی در خصوص تیم ذوب آهن اصفهان هم افزود : بازیکنان این تیم از نظر هماهنگی تیمی ، تکنیک فردی و تاکتیک گروهی نسبت به دور رفت خیلی بهتر شده بودند.

تیم موسسه مالی و اعتباری ثامن الحجج (ع) سبزوار در حال حاضر با 14 امتیاز از هفت بازی در صدر جدول رده بندی قرار داشته و تیم بدون شکست این رقابت ها است .

در هفته هشتم مسابقات هندبال لیگ برتر بانوان تیم هندبال بانوان ثامن الحجج (ع) سبزوار جمعه آینده به مصاف تیم ثامن الحجج تهران می رود .



منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.