اخبار سبزوار پيام : سیاسی ،امنیتی


اخبار » سیاسی ،امنیتی / تاریخ خبر: 8 آذر 1392 / کد مطلب: 7404 / نظرات: 0

امام جمعه سبزوار:


مسئولان بایستی با همدلی مشکلات مردم را مرتفع سازند


مسئولان بایستی با همدلی مشکلات مردم را مرتفع سازند امام جمعه سبزوار بر همدلی و وحدت مسوولان تاکید کرد و گفت: مسوولان شهرستان بایستی تمام مسایل و مشکلات مردم با تفاهم و همدلی مرتفع کنند.

به گزارش سبزوارپیام به نقل از ایرنا،حجت الاسلام غلامحسین ابراهیمی در خطبه های نماز جمعه این هفته سبزوار در مورد انتخاب شهردار این شهر اظهار کرد:شورای اسلامی شهر سبزوار هر چه سریعتر برای انتخاب شهردار به تفاهم و توافق برسند.

وی افزود: مسوولان باید در تمام مسایل با تفاهم سعی در حل مشکلات داشته و گرفتاری مردم را برطرف کنند.

وی در ادامه با اشاره به سالروز درگذشت شهید مدرس در 10 آذر 1316 شمسی و نامگذاری این روز به نام روز مجلس، گفت : این شهید خواستار مقدم دانستن مصالح اسلام و جامعه بر همه امور بودند.

وی با بیان اینکه تمام جنایت ها، حق کشی ها و انحرافات از نبود تقوی است، با اشاره به بخشی از وصیتنامه سیاسی و الهی امام راحل(ره) افزود : در اسلام نباید ملت و جامعه فدای عده ای فاسد شوند.

وی همچنین به سالگرد روز نیروی دریایی اشاره کرد و گفت :نیروی دریایی کشورمان در هشت سال دوران دفاع مقدس موفقیت های زیادی به دست آورد.

امام جمعه سبزوار در پایان در مورد شهادت امام سجاد (ع)، افزود: اگر آن امام همام و حضرت زینب(س) نبودند، عاشورا مخفی می ماند.




منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.