اخبار سبزوار پيام : اجتماعی


اخبار » اجتماعی / تاریخ خبر: 5 آذر 1392 / کد مطلب: 7390 / نظرات: 0


بسیج نقش تعیین کننده ای در همه عرصه های نظام دارد


بسیج نقش تعیین کننده ای در همه عرصه های نظام دارد   رییس دانشکده تبلیغات و روابط عمومی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران گفت: بسیج به عنوان سرمایه اجتماعی نظام و انقلاب از قابلیت ها و توانایی ها ویژه ای برخوردار است و در همه عرصه های نظام نقش تعیین کننده ای دارد.

به گزارش سبزوارپیام به نقل از ایرنا، سردار سرتیپ دوم پاسدار ˈعباسعلی فرزندی اردکانیˈ امروز در نمایش اقتدار بسیجیان که با اجتماع حماسی گردان های عاشورا، بیت المقدس، امام حسین (ع)، امام علی (ع) و الزهرا شهرستان سبزوار برگزار شد، افزود: امروز بسیج در نظام جمهوری اسلامی به عنوان حرکت جمعی ملت ایران مطرح بوده و به یک الگوی فرا منطقه ای تبدیل شده است.

وی با بیان اینکه بسیجیان با انگیزه بالای معنوی و تخصص های مختلف در همه عرصه ها حضور دارند، افزود: بسیج بر پایه نیروهای مردمی و در حمایت از اصول، سیاست ها و راهبردهای نظام اسلامی شکل گرفته است.

وی با اشاره به مقاومت ملت سوریه در برابر تکفیری ها و دشمنان خارجی، افزود: امروز مقاومت ملت سوریه در سایه ولایت و تاسی از تفکر انقلاب اسلامی دنبال می شود.

رییس دانشکده تبلیغات و روابط عمومی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی افزود: از سوی دیگر بیداری اسلامی و ایستادگی ملت های دیگر در برابر استکبار ناشی از گسترش تفکر انقلاب اسلامی است.

به گفته وی، امام راحل (ره) با طرح گفتمان انقلاب اسلامی و بازگشت به خویشتن در برابر گفتمان مستکبرانه غربی ها ایستاد و این تفکر اسلامی را ترویج و جهانی کرد.



منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.