اخبار سبزوار پيام : اجتماعی


اخبار » اجتماعی / تاریخ خبر: 3 آذر 1392 / کد مطلب: 7375 / نظرات: 0

مسوول بسیج دانشجویی خراسان رضوی:


تولید فکر و تقویت مبانی اعتقادی از وظایف مهم بسیج دانشجویی است


تولید فکر و تقویت مبانی اعتقادی از وظایف مهم بسیج دانشجویی است مسوول بسیج دانشجویی خراسان رضوی گفت : تولید فکر و تقویت مبانی اعتقادی دو وظیفه مهم بسیج دانشجویی و طلاب است.

به گزارش امروز روابط عمومی سپاه سبزوار، سالاری در نشست مشترک دانشجویان بسیجی و طلاب علوم دینی سبزوار، افزود : بسیجی بودن به معنای پایبند بودن به همه اصول انسانی است.

وی ویژگی های بسیج دانشجویی از نظر امام راحل (ره) را برشمرد و گفت: به روز بودن،همکاری، همراهی ، توجه به اهداف بلند نظام ،درک موقعیت موجود ، گرفتن تصمیم مناسب با بیشترین بازده و کمترین هزینه در کار از جمله مهمترین ویژگی ها است.

وی به بیان آسیب شناسی ساختار بسیجیان پرداخت و گفت: الهی کار کردن ،آرمان خواهی ، آرمان گرایی ،پایبند بودن به تفکرات بسیج و فاصله نگرفتن از رهبری از عوامل مصونیت یافتن نیروهای بسیج در برابر آسیب هاست.

مسوول بسیج دانشجویی سبزوار نیز گفت : بسیج دانشجویی و بسیج طلاب به فرمان امام راحل شکل گرفت و در کنار آن بسیج اقشار به فراخور نیاز ایجاد شد که این امر، رسالت ویژه اهمیت بسیج دانشجویی و طلاب را می رساند.

عباسعلی اسماعیل آبادی با تبریک به مناسبت سالروز تاسیس بسیج دانشجویی و طلاب افزود : ما باید از ظرفیت ها و پتانسیل هایی که داریم برای انجام دادن رسالت خود به نحو مطلوب تلاش کنیم.

وی با اشاره به برنامه ها و فعالیت های بسیج دانشجویی سبزوار گفت : برگزاری کارگاه توانمند سازی دانشجویان بسیجی ،تشکیل تعداد70 حلقه صالحین ،برگزاری کرسی های آزاد اندیشی و برگزاری اردوهای جهادی به استعداد250 نفر را از جمله این فعالیت ها است .



منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.