اخبار سبزوار پيام : اجتماعی


اخبار » اجتماعی / تاریخ خبر: 2 آذر 1392 / کد مطلب: 7372 / نظرات: 0

به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج


دو پایگاه مقاومت بسیج خواهران در دو روستای خوشاب افتتاح شد


دو پایگاه مقاومت بسیج خواهران در دو روستای خوشاب افتتاح شد همزمان با گرامیداشت هفته بسیج در آیینی باحضور مسوولان دو پایگاه بسیج خواهران در روستاهای بلقان آباد و داشخانه شهرستان خوشاب افتتاح و فعالیت رسمی خود را آغاز کردند.

به گزارش سبزوارپیام، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه خوشاب روز شنبه در حاشیه افتتاح این پایگاه ها در گفت و گو با ایرنا افزود : با توجه به ضرورت وجود پایگاه های بسیج خواهران در روستا ها ، با درخواست مردم پایگاه بسیج خواهران این دو روستا افتتاح شد.

سرگرد پاسدار محمد ابراهیم شم آبادی افزود : در حال حاضر محل فعالیت های این دو پایگاه بسیج در مساجد روستا است .

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه خوشاب با بیان اینکه روستاهای بلقان آباد و داشخانه این شهرستان روحانی مستقر ندارند ، افزود : وجود این پایگاه های بسیج می تواند تاثیر بسیار زیادی در پاسخگویی به مسائل فرهنگی مردم روستا داشته باشد.

وی با بیان اینکه پایگاه های بسیج با فعالیت هایی که انجام می دهند در همه عرصه های فرهنگی ، سیاسی ، اجتماعی و اقتصادی روستاها اثربخش بوده و به توسعه هر چه بیشتر آن کمک می کنند ،افزود : برگزاری نشست های بصیرتی و روشنگری ، برگزاری کلاس های مختلف فرهنگی و هنری ، برنامه های اشتغالزایی و امور خیریه روستاها از جمله برنامه های پایگاه های بسیج است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه خوشاب، برگزاری حلقه های صالحین در پایگاه های بسیج را نیز بسیار اثربخش توصیف کرد و گفت : حلقه های صالحین در گروه های سنی مقطع ابتدایی ، راهنمایی و بزرگسالان در هر روستا برگزار می شود.



منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.