اخبار سبزوار پيام : اجتماعی


اخبار » اجتماعی / تاریخ خبر: 1 آذر 1392 / کد مطلب: 7367 / نظرات: 0

فرمانده سپاه سبزوار:


همه علاقمندان به ارزشهای نظام و انقلاب بسیجی هستند


همه علاقمندان به ارزشهای نظام و انقلاب بسیجی هستند فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه سبزوار گفت : همه کسانی که علاقمند به نظام و ارزشهای انقلاب هستند در زمره بسیجیان به شمار می آیند.

به گزارش سبزوارپیام به نقل از ایرنا ، سرهنگ پاسدار جعفر نمدچیان روز جمعه در جمع نمازگزاران سبزوار افزود : ولایتمداری ، بصیرت افزایی و ایستادگی در برابر استکبار از ویژگی های بسیج است.

وی با اشاره به دیدار 50 هزار نفر از فرماندهان بسج با مقام معظم رهبری گفت : در این دیدار معنوی که برای اولین بار انجام می شد، باعث شد بسیجیان با توجه به فرامین مقام معظم رهبری با روحیه ای مضاعف به انجام وظایف و رسالت های خود بپردازند.

وی اظهار داشت : فعالیت بسیج منحصر به یک حوزه نیست و در حال حاضر بسیج در همه عرصه ها علمی ، فرهنگی ، اجتماعی و اقتصادی وارد شده و به مردم عزیز ایران اسلامی خدمات رسانی می کند.

سرهنگ پاسدار نمدچیان با اشاره به فعالیت بسیج در عرصه اقتصادی و ارائه تسهیلات اشتغالزایی به مردم و بسیجیان گفت : در نیمه دوم سال گذشته شش استخر پرورش ماهی در شهرستان داورزن احیا و یا احداث شده است .

وی با اشاره به فعالیت هایی همچون تولید قارچ ، ورمی کمپوست و اشتغال زایی برای مردم گفت : حمایت از تولیدات محلی مردم بویژه در روستاها موجب اشتغالزایی و توسعه می شود.

وی با اشاره به اعزام دانش آموزان به اردوی راهیان نور گفت : یکهزار و 100 نفر از بسیجیان به این اردوها اعزام شدند .

وی همچنین با اشاره به برگزاری امروز طرح میقات الصالحین در جایگاه نمازجمعه سبزوار گفت : 130 حلقه صالحین از برادران و خواهران بسیجی نشست هایی را قبل از نماز برگزار کرده و سپس به صفوف نماز پیوستند .

وی با اشاره به اثرات مثبت حلقه های صالحین گفت : پرداختن به امور تربیتی، معرفتی، مهارتی، بصیرتی و پاسخگویی به شبهات رویکرد اصلی طرح صالحین است .

وی ارتقای سطح معنوی و اعتقادی ، بصیرت افزایی و روشنگری، ایجاد بستر مناسب جهت بروزرسانی استعدادها و پاسخ به شبهات و سووالات دانشجویان را از مهم ترین اهداف برگزاری حلقه های صالحین برشمرد.



منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.