اخبار سبزوار پيام : فرهنگی و هنری


اخبار » فرهنگی و هنری / تاریخ خبر: 1 آذر 1392 / کد مطلب: 7365 / نظرات: 0


فرمانده سپاه خوشاب: رویکرد حلقه های صالحین بصیرت افزایی است


فرمانده سپاه خوشاب: رویکرد حلقه های صالحین بصیرت افزایی است  فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه خوشاب گفت : رویکرد حلقه های صالحین، افزایش معلومات ، معنویت افزایی و بصیرت افزایی است .

به گزارش سبزوارپیام ،سرگرد پاسدار محمد ابراهیم شم آبادی روز جمعه در حاشیه برگزاری میقات الصالحین در جایگاه نمازجمعه سلطان آباد خوشاب در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود : ماموریت اصلی حلقه های صالحین مقابله با جنگ نرم استکبار است .

وی اظهار کرد: هر حلقه صالحین متشکل از 22 نفر در یک گروه سنی خاص است که هفته ای دو بار در مساجد نشست هایی برگزار می کنند .

وی افزود : این نشست ها با قرائت ، ترجمه و تفسیر قرآن ، قرائت وصیت نامه یکی از شهدا و گفتار ولایت آغاز می شود و سپس اعضا در خصوص موضوع تخصصی که قبلا اعلام شده و به بحث و تبادل نظر می پردازند .

وی با اظهار اینکه نشست های حلقه صالحین اثرات مثبت بسیاری داشته است ،افزود : در حقیقت حلقه های صالحین به سمت و سوی ارتقاب بینش معرفتی و رفتار اعضا است .

وی برگزاری مسابقات ورزشی و فعالیت های فرهنگی را از جمله فعالیت های حلقه های صالحین ذکر کرد و گفت : در حقیقت حلقه های صالحین در روستاهایی که حتی روحانی مستقر ندارند به عنوان یک پایگاه فرهنگی است که مردم بویژه نسل جوان را هر چه بیشتر با مسجد مانوس می کنند .



منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.