اخبار سبزوار پيام : علمی وآمو..


اخبار » علمی وآمو.. / تاریخ خبر: 30 آبان 1392 / کد مطلب: 7354 / نظرات: 0


کارگاه آموزشی ˈمهندسی مشاور ،حال و آینده ˈدر سبزوار برگزار شد


کارگاه آموزشی با عنوان ˈمهندسی مشاور ، حال و آینده ˈ روز پنج شنبه برای نخستین بار در استانهای خراسان رضوی ،شمالی و جنوبی در دانشگاه فناوری های نوین سبزوار برگزار شد.

به گزارش سبزوارپیام به نقل از ایرنا ، این کارگاه آموزشی دو روزه ،با حضور جمعی از مهندسین و دانشجویان رشته های مهندسی در دانشگاه فناوری های نوین سبزوار برگزار شد.

مدیر مرکز توسعه و تعالی دانشگاه فناوری های نوین سبزوار در حاشیه برگزاری این کارگاه آموزشی در گفت و گو با ایرنا گفت : این کارگاه آموزشی به منظور آشنایی بیشتر این گروه از متخصصان با مهندسی مشاور برگزار شده است .

صدیقه صدقی با بیان اینکه برای یک مهندس مشاور خوب بودن نیاز به مهارت هایی است که در دانشگاه های مهندسی به آن اشاره نمی شود،افزود : مهندس مشاور علاوه بر اطلاعات فنی نیاز به مهارت هایی دارد که از آنها به مهارت های شخصیتی یاد می شود.

وی ادامه داد : در این کارگاه آموزشی سعی می شود به مهندسان و دانشجویان فنی نکاتی گفته شود که لازم است در حین تحصیل و کار به یادگیری آنها بپردازند تا امکان فعالیت در شرکتهای مختلف را داشته باشند.

وی افزود: معرفی مهندسی مشاور و شاخه های اصلی آن ، کارفرما و مهندسی مشاور، ساختار شرکت های مشاور، بازاریابی شرکت های مشاور، مدیریت مالی شرکت های مشاور ،کنترل کیفیت در شرکت های مشاور و مجامع مهندسان مشاور از جمله سرفصل هایی است که در این کارگاه آموزشی ارایه می شود.

کارگاه آموزشی مهندسی مشاور ، حال و آینده در روز های 30 آبان ماه و اول آذرماه در دانشگاه فناوری های نوین سبزوار در حال برگزاری است.



منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.