اخبار سبزوار پيام : فرهنگی و هنری


اخبار » فرهنگی و هنری / تاریخ خبر: 30 آبان 1392 / کد مطلب: 7353 / نظرات: 0


مشارکت مسوولان و مردم موجب نهادینه شدن فعالیتهای فرهنگی ورزشی می شود


مشارکت مسوولان و مردم موجب نهادینه شدن فعالیتهای فرهنگی ورزشی می شود  مسوول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خوشاب گفت: حرکت های جمعی مردم و مسوولان به عنوان راهکاری جدی برای نهادینه کردن فعالیت های فرهنگی و ورزشی است .

به گزارش سبزوارپیام، حجت الاسلام هادی سلطانی کیا روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود : یک مسوول می تواند تاثیر زیادی در نگرش مثبت یا منفی افراد نسبت به موضوعی خاص داشته باشد.

وی با اشاره به راه اندازی ورزش صبحگاهی همگانی توسط شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خوشاب با شرکت مردم و مسوولان این شهرستان، اظهار داشت : از یک ماه گذشته با شرکت چند نفر به طور رسمی وارد این کار فرهنگی شدیم و از آن زمان به بعد هر روز به جمعیت شرکت کنندگان اضافه می شود.

وی با اشاره به استقبال خوب مسوولان از این حرکت فرهنگی ورزشی و تعاملات بیشتر مسوولان با مردم ، گفت : مسوولان هر روز با شرکت در ورزش صبحگاهی در جریان مسائل مردم قرار می گیرند و مردم هم مسایل و مشکلات خود را با آنها درمیان می گذارند.

مسوول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خوشاب اظهار داشت : وحدت و هماهنگی بین مردم و مسوولان موجب سرعت بخشی و مضاعف شدن حرکت و تلاش در مسیر توسعه شهرستان می شود.

وی با بیان اینکه ورزش همگانی راهکاری در دسترس ، فراگیر و موثر بوده به طوری که تعاملات اجتماعی را تقویت می کند و تاثیر زیادی در پیشگیری از آسیب های اجتماعی دارد، افزود : از زمان رسمیت بخشیدن به این حرکت ورزشی و فرهنگی نشاط شهروندان افزایش یافته و تاثیرات خوبی را شاهدیم.

حجت الاسلام سلطانی کیا با اشاره به استمرار این حرکت فرهنگی ورزشی در شهرستان گفت : با همکاری بیشتر مسوولان قصد داریم برنامه های فرهنگی را نیز در ورزش صبحگاهی خوشاب بگنجانیم.

ورزش صبحگاهی در خوشاب با شرکت اقشار مختلف مردم ، پیشکسوتان ورزش و مسوولان هر روز از ساعت پنج و 30 دقیقه صبح از بلوار امام سجاد (ع) سلطان آباد خوشاب آغاز و پس از طی مسیر تا تپه گردشگری ساعت شش و 30 در پارک شهر این شهرستان به پایان می رسد.



منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.