اخبار سبزوار پيام : اجتماعی


اخبار » اجتماعی / تاریخ خبر: 21 آبان 1392 / کد مطلب: 7259 / نظرات: 0

معاون استاندار و فرماندار سبزوار:


برای کیفی کردن برنامه های هفته بسیج تلاش شود


برای کیفی کردن برنامه های هفته بسیج تلاش شود  معاون استاندار و فرماندار سبزوار بر بسیج تمام امکانات و ظرفیت های این شهرستان برای برگزاری هر چه باشکوه تر هفته بسیج تاکید کرد.
به گزارش سبزوارپیام به نقل از ایرنا ، قاسم شعبانی عطار در نشستی که به منظور هماهنگی در برنامه های ویژه گرامیداشت هفته بسیج این شهرستان برگزار شد، گفت : امسال هم با مساعدت و همکاری همه جانبه مدیران دستگاه های اجرایی شهرستان هفته بسیج را باشکوه تر از سال های گذشته برگزار می کنیم.
وی با اشاره به فرمایش امام راحل (ره ) و مقام عظمای ولایت در خصوص اهمیت بسیج گفت : اگر امروز پس از گذشت 34 سال از پیروزی شکوهمند جمهوری اسلامی ایران این گونه نظام ما در مقابل همه زیاده خواهی های استکبار ایستاد به برکت حضور بسیج و ملت بسیجی ما است .
وی با اشاره به حضور اقشار مختلف مردم در بسیج همچون دانش آموزان ، دانشجویان ، کارگران ، ادارات و ... گفت : در همه صحنه ها می توانیم حضور مقتدرانه بسیج را احساس کنیم.
فرماندار سبزوار با بیان اینکه بسیج در همه عرصه ها اعم از عرصه های نظامی ، اقتصادی ، سازندگی و فرهنگی حضوری مقتدرانه داشته و خواهد داشت، اظهار داشت : ما نباید حضور بسیج در عرصه دفاع مقدس ، عرصه های سازندگی و فتنه هایی که دشمنان داخلی و خارجی ایجاد کردند از یاد ببریم .
شعبانی عطار اظهار داشت : امروز بایستی در سی و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب هفته بسیج را گرامی بداریم و خدای ناکرده به هر دلیلی از ایام هفته بسیج که جزء ایام الله ها است بی تفاوت بگذریم .
وی با اظهار اینکه رسانه های استکبار جهانی و دشمنان داخل و خارج به دنبال تضعیف نهاد مقدس بسیج هستند، افزود : نباید به هیچ وجه اجازه دهیم خدای ناکرده بسیج در جامعه به انزوا کشیده شود.
وی با اظهار اینکه همین حضور جدی مسوولان ارشد شهرستان در این نشست حاکی از حمایت، پشتیبانی و در خط بسیج بودن آنان است افزود : انتظار ما این است که با استفاده از تمام توان شهرستان برنامه های هفته بسیج را به طوری باشکوه برگزار کنیم.
فرماندار سبزوار از بخشداران این شهرستان هم خواست با همکاری فرماندهان بسیج ستاد هفته گرامیداشت هفته بسیج را در بخش ها هم تشکیل دهند تا در مراکز بخش ها هم شاهد برگزاری پررنگ برنامه های هفته بسیج باشیم.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه سبزوار هم در این نشست گفت : بسیج فقط متعلق به یک نهاد خاص نیست بلکه متعلق به همه آحاد ملت ایران اسلامی است.
سرهنگ پاسدار جعفر نمدچیان افزود : همه مردم و مسوولان دستگاه های اجرایی بایستی در برنامه های هفته بسیج مشارکت داشته باشند.
وی با اشاره به کسب رتبه اول استان خراسان رضوی توسط ناحیه مقاومت بسیج سپاه سبزوار در سال های 90 و 91 گفت : این مهم جز با همکاری و مشارکت همه دستگاه های اجرایی و نیروهای بسیجی در برنامه ها بدست نمی آید.
وی با اشاره به 30 آبان تا ششم آذرماه به عنوان هفته گرامیداشت بسیج گفت : هشت کمیته دانش آموزی ، دانشجویی ، ایثارگران ، پشتیبانی ، فرهنگی ، امنیت ، ورزشی و خواهران در ستاد گرامیداشت هفته بسیج شهرستان سبزوار تشکیل شده و هر کدام از این کمیته ها نیز به طور منظم جلسات خود را برگزار می کنند .



منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.