اخبار سبزوار پيام : اقتصادی


اخبار » اقتصادی / تاریخ خبر: 19 آبان 1392 / کد مطلب: 7252 / نظرات: 0

معاون استاندار و فرماندار سبزوار:


43 میلیارد ریال اعتبار به سبزوار اختصاص یافت


43 میلیارد ریال اعتبار  به سبزوار اختصاص یافت  معاون استاندار و فرماندار سبزوار گفت : از محل توزیع اعتبارات ماده 180 قانون برنامه پنجم توسعه 43 میلیارد ریال به این شهرستان اختصاص یافت .

به گزارش سبزوارپیام به نقل از ایرنا ، مهندس قاسم شعبانی عطار امروز افزود : این مبلغ در بخش خدمات بهداشتی ، توسعه ورزش همگانی، حمل و نقل جاده ای ، زیرساخت های مسکن مهر شامل آب، فاضلاب و برق ، آبفای شهری در کمیته برنامه ریزی ظرف چند روز آینده به تصویب می رسد .

وی اظهار داشت : علاوه بر این امسال از محل اعتبارات تملک دارایی 191 میلیارد و 235 میلیون و 500 هزار ریال اختصاص یافت که در 18 فصل و 60 برنامه و 189 پروژه تصویب شد.

فرماندار سبزوار با بیان اینکه سال گذشته برای اشتغال خانگی سال خوبی بود و برای 9 هزار و 500 نفر ، بیش از صد درصد سهمیه سبزوار اشتغالزایی در بخش خانگی انجام شد، افزود : بیش از 17 میلیارد ریال طرح به بانک ها معرفی شدند.

مهندس شعبانی با اظهار اینکه امسال 90 میلیارد ریال اعتبار در بخش مشاغل خانگی به سبزوار اختصاص یافت، گفت : سهمیه سبزوار اشتغالزایی برای پنج هزار و 277 نفر است.

وی همچنین با اشاره به برگزاری سی و ششمین دوره مسابقات قرآن کریم افزود : صد درصد سهمیه سبزوار که 34 هزار و 500 نفر بود جذب شد .



منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.