اخبار سبزوار پيام : عمراني





اخبار » عمراني / تاریخ خبر: 19 آبان 1392 / کد مطلب: 7247 / نظرات: 0

بخشدار ششتمد:


احداث خانه عالم در روستاهای ششتمد ضروری است


احداث خانه عالم در روستاهای ششتمد ضروری است بخشدار ششتمد خواستار تخصیص اعتبار برای احداث خانه عالم در روستاهای این منطقه شد و گفت : احداث خانه عالم برای استقرار روحانی دائم در روستاها ی پر جمعیت این منطقه ضروری است.
 
به گزارش سبزوار پیام ،علیرضا عبداللهی در گفت و گو با خبرنگار ایرنا ،افزود: در تلاش هستیم با همکاری مردم و دستگاههای ذیربط این خواسته به حق مردم تحقق یابد.

وی ظهارکرد: یکی از اولویت کارهای ما این است تا خانه عالم در روستاهای پر جمعیت ششتمد احداث شود.

وی در عین حال گفت :در این راستا طی ماه های گذشته دو خانه عالم در روستاهای ˈطرسک و بیروتˈ ششتمد از محل اعتبارات دهیاری ها و کمک های مردمی به بهره برداری رسید.

مهندس عبداللهی ابراز امیدواری کرد که این روند در سایر روستاها نیز تداوم یابد تا در آینده جهت استقرار روحانیون امکانات لازم در هر روستا فراهم باشد.

بخشدار ششتمد گفت: ساخت خانه های عالم و حضور دائمی روحانی در روستا در ارتقای فعالیت های مذهبی و فرهنگی روستا تاثیر گذار است.

وی با اشاره به فرارسیدن ایام سوگواری سالار شهیدان حضرت ابا عبدا... الحسین (ع) هم افزود :هماهنگی های لازم با اداره تبلیغات اسلامی سبزوار ، دهیاران و اعضای شورای اسلامی روستاهای تابعه ششتمد انجام شده است .

وی اظهارداشت: بیشتر نقاط روستایی این منطقه تحت پوشش برنامه های تبلیغ و ترویج فرهنگ حسینی و تبیین فلسفه قیام خونین عاشورا و نهضت حسینی قرار گرفتند.

وی افزود: از مجموع 49 روستای ششتمد ، 27 روستا درخواست اعزام روحانی از طریق اداره تبلیغات اسلامی سبزوار نموده و باقی روستا ها نیز از روحانیون بومی یا از روحانیونی که در سنوات گذشته در این روستاها مستقر بودند ،بهره مند هستند.





منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.