اخبار سبزوار پيام : سیاسی ،امنیتی


اخبار » سیاسی ،امنیتی / تاریخ خبر: 17 آبان 1392 / کد مطلب: 7241 / نظرات: 0


امام جمعه ششتمد: عبرت های عاشورا را باید به نسل های دیگر منتقل کنیم


امام جمعه ششتمد:  عبرت های عاشورا را باید به نسل های دیگر منتقل کنیم  امام جمعه ششتمد گفت : کربلا و حماسه عاشورا درس ها ، پیامها و عبرتهایی دارد که بایستی به همه عصرها و نسل ها منتقل کنیم.

به گزارش سبزوارپیام به نقل از ایرنا،حجت الاسلام رمضانعلی ثباتی مقدم در خطبه های نماز جمعه این هفته ششتمد، افزود: دفاع از ارزشها یکی از پیامهای عاشوراست و اهمیت نماز یکی دیگر از پیامهای عاشورای امام حسین (ع) است.

وی اظهارداشت: عاشورا پیام دیگری نیز برای ما دارد و آن هم پیام انتخاب خوب است ، انتخابی همچون انتخاب حر ، که ما بایستی در زندگی خود به کار بگیریم و با انتخاب خوب زندگی را به سمت بهشت رهنمون سازیم و یا اینکه با انتخاب بدی ها به سمت جهنم حرکت کنیم.

امام جمعه ششتمد افزود: پیام دیگر عاشورا پیام امر به معروف و نهی از منکراست و همه ما باید با زنده نگه داشتن حماسه عاشورا این درس ها و پیامها را به نسلهای دیگر منتقل نماییم.

امام جمعه ششتمد گفت: شیعه دلداده و عاشق اهل بیت (ع) است و تاکنون ایرانیان اهتمام بسیار جدی در خصوص بازسازی حرم مطهر امامان (ع) داشته اند و امروز سرمایه گذاری و کمک به بازسازی عتبات عالیات از مصادیق سبقت در خیرات است.

وی در ادامه با تسلیت رحلت مرحوم عسکراولادی گفت: ایشان از یاران دیرین امام بود و در این راه 14سال زندان را تحمل کرد.

وی گفت : مرحوم عسکر اولادی ارادت خاصی به اهل بیت(ع) داشت و مقلد امام (ره) و پیرو و مطیع رهبر انقلاب و همچنین خدوم و خدمتگزار به محرومین بود.



منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.