اخبار سبزوار پيام : اجتماعی


اخبار » اجتماعی / تاریخ خبر: 17 آبان 1392 / کد مطلب: 7235 / نظرات: 0


ابراز تاسف فرماندار سبزوار از برخورد نامناسب یک بانک با مادر شهید


ابراز تاسف فرماندار سبزوار از برخورد نامناسب یک بانک با مادر شهید معاون استاندار و فرماندار سبزوار از برخورد نامناسب یکی از بانک های شهرستان با مادر شهید افچنگی ابراز تاثر کرد.

 قاسم شعبانی عطار در جلسه شورای اداری که با حضور جمع بیشماری از مسئولین شهرستان و هیات های ورزشی برگزار شد خطاب به مسئولین شهرستان گفت: حیثیت مردم بازیچه دست ما نیست باید حواسمان جمع باشد و با زندگی و آبروی مردم بازی نکنیم وی افزود: دو روز گذشته به همراه رئیس بنیاد شهید، رئیس اداره ثبت اسناد و رئیس کمیسیون ایثارگران شورای شهر به منزل شهید افچنگی رفتیم و در آنجا همسر شهید موضوعی را مطرح کرد که بعد از شنیدن آن بسیار ناراحت شدم.

وی افزود: همسر شهید تسهیلاتی  برای خرید خانه از بانک مربوطه دریافت می کند  و به دلایلی قادر به پرداخت اقساط تسهیلات نشده است.
فرماندار سبزوار ادامه داد: بانک بعدازتاخیر اقساط خانه همسر شهید را به مزایده می گذارند و سند هم صادر می کنند خانه  با مساحت  ۱۱۲متر مربع را کارشناس ۱۷ میلیون تومان قیمت  به حراج می گذارد چرا که همسر شهید یک میلیون و دویست به این بانک بدهکار  بود.

فرماندار سبزوار با  تاکید بر این مطلب که بنده نسبت به این کوتاهی انجام شده  هرگز سکوت نمی کنم خطاب به کارشناس مربوطه  اظهار داشت: آیا خانه ای با چنین متراژی هم اکنون با 17 میلیون تومان در شهرستان پیدا می شود که چنین قیمت گذاری صورت گرفته باید کارشناسی که چنین قیمتی را گذاشته و بانکی که اینگونه عمل کرده مؤاخذه شوند .
سبزوارنیوز





منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.