اخبار سبزوار پيام : مذهبی


اخبار » مذهبی / تاریخ خبر: 14 آبان 1392 / کد مطلب: 7232 / نظرات: 0


بیش از 200 مبلغ دینی به سبزوار، خوشاب، داورزن و ششتمد اعزام می شوند


بیش از 200 مبلغ دینی به سبزوار خوشاب داورزن و ششتمد اعزام می شوند کارشناس تشکل های دینی اداره تبلیغات اسلامی سبزوار از اعزام بیش از 200 مبلغ و مبلغه دینی به مناسبت ایام محرم به شهر و روستاهای شهرستان های سبزوار، خوشاب، داورزن و ششتمد خبر داد.

به گزارش سبزوارپیام، مهدی برغمدی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: تمام روستا ها و تکایا، هیات های مذهبی و موسساتی که متقاضی اعزام روحانی هستند، زیرپوشش اعزام مبلغ قرار می گیرند.

وی برگزاری جلسات سخنرانی با موضوعات مسائل روز جامعه و مرتبط با روستاها، برگزاری جلسات سخنرانی با محوریت فرمایشات رهبر معظم انقلاب از جمله توجه به وحدت و انسجام، اقتصاد مقاومتی، سبک زندگی اسلامی، تشریح فلسفه قیام عاشورا و تطبیق آن با شرایط امروز جامعه و طرح مباحثی با موضوعات اخلاقی را از برنامه های روحانیون اعزامی برشمرد.

وی افزود: در آستانه محرم امسال نشست هایی نیز از طریق بخشداری های تابعه با دهیاران مناطق مختلف سبزوار، خوشاب، داورزن و ششتمد به منظور نیاز سنجی تبلیغی آنها برگزار شد.

وی برگزاری گردهمایی مسوولان هیات های مذهبی، همایش مداحان و همایش طلایه داران هدایت را از دیگر برنامه های برگزار شده در آستانه ماه محرم اعلام کرد.



منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.