اخبار سبزوار پيام : اجتماعی


اخبار » اجتماعی / تاریخ خبر: 14 آبان 1392 / کد مطلب: 7231 / نظرات: 0


معاون فرماندار سبزوار خواستار کنترل بیشتر بازار شد


معاون فرماندار سبزوار خواستار کنترل بیشتر بازار شد معاون برنامه ریزی و اداری مالی فرمانداری سبزوار بر کنترل و تنظیم بازار اقلام مصرفی مردم در ماه محرم تاکید کرد و گفت: در این ماه باید کنترل بیشتری بر بازار اعمال شود.

به گزارش سبزوارپیام، حسین میردشتی روز سه شنبه در نشست کمیسیون تنظیم بازار و تعزیرات حکومتی سبزوار افزود: در ماه محرم با توجه به تقاضای بیشتر برخی اقلام مصرفی باید نظارت و کنترل ویژه ای بر بازار صورت گیرد.

وی بر تشدید بازرسی ها تاکید کرد و گفت: در این ایام علاوه بر نظارت و کنترل قیمت ها بایستی مسائل بهداشتی در عرضه مواد غذایی و اطعام ها به طور جدی رعایت و رصد شود.

وی اظهار داشت: به منظور فراهم کردن تسهیلات برای عزاداران حسینی و هیات های مذهبی سهمیه برنج برای این هیاتها در نظر گرفته می شود.

میردشتی گفت: مکاتبات و هماهنگی با استان برای در نظر گرفتن سهمیه آرد و مشخص کردن چند نانوایی برای ارائه نان مورد نیاز هیاتهای مذهبی انجام می شود.

رییس اداره تعزیرات حکومتی سبزوار نیز از جریمه نقدی متخلفان اقتصادی این شهرستان به مبلغ 684 میلیون و 250 هزار ریال خبر داد.

اسحاق سویزی گفت: این مبلغ جریمه 301 پرونده مختومه از مهرماه امسال تاکنون بوده است.

وی اظهار داشت: در این مدت 309 پرونده به اداره تعزیرات حکومتی این شهرستان ارسال شده که 301 پرونده رسیدگی و مختومه شده است.



منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.