اخبار سبزوار پيام : عمراني


اخبار » عمراني / تاریخ خبر: 13 آبان 1392 / کد مطلب: 7206 / نظرات: 2

نایب رییس مجمع نمایندگان خراسان رضوی:


اعتبارات استان در بودجه سال 93 افزایش می یابد


اعتبارات استان در بودجه سال 93 افزایش می یابد نایب رییس مجمع نمایندگان استان خراسان رضوی گفت :اعتبارات این استان در بودجه سال 93 افزایش پیدا می کند.
 به گزارش سبزوار پیام ،مهندس رمضانعلی سبحانی فر یکشنبه شب در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: مجمع نمایندگان و استاندار خراسان رضوی یکشنبه شب برای رفع مشکلات اعتباری و عمرانی این استان نشستی دو ساعته با دکتر نوبخت معاون برنامه ریزی و نظارت راهبردی رییس جمهور برگزار کردند.

نماینده مردم سبزوار در مجلس شورای اسلامی با اشاره به وسعت و جمعیت خراسان رضوی افزود: در این جلسه نمایندگان استان خراسان رضوی با ارایه گزارشی پیشنهاد کردند که بودجه استان در سال 1393 از 7/5 درصد به قریب هشت درصد افزایش یابد.

وی گفت :در این حلسه مشکلات عمرانی و طرح های صنعتی و زیر ساختی استان خراسان رضوی هم مطرح شد که با بیان مطالب ، معاون ریاست حمهوری یک جمع بندی انجام شد.

نایب رییس مجمع نمایندگان استان خراسان رضوی اظهار کرد:در این نشست میزان برخورداری راهها و آبرسانی روستاهای استان خراسان رضوی نسبت به دیگر استانها مورد بررسی قرار گرفت که قرار شد برای جبران این عقب ماندگی اعتبارات بیشتری در این مورد تخصیص یابد.

نماینده مردم شهرستان های سبزوار،جوین ،جعتای ،خوشاب ،داورزن و ششتمد گفت :در این جلسه در مورد زیر ساخت ها و بحث گردشگری نقشه توسعه استان و غیره نیز تصمیماتی اتخاذ شد.

وی نتیحه این نشست را خوب توصیف کرد و ابراز امیدواری کرد که مشکلات عمرانی و اعتباری شهرستان های استان خراسان رضوی مرتفع شود و اعتبارات عالانه توزیع شود.

عضو هیات رییسه کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی همچنین در این حلسه در مورد سرعت بخشیدن پروژه های فولاد سبزوار و تربت حیدریه و نیز پروژه هایی که در بحث های فایناس با کشور چین مطرح بوده ،تصمیماتی گزفته شد که بزودی کار عملیاتی آنها سرعت بیشتری می گیرد.





منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


2 نظر در صف تاييد است.