اخبار سبزوار پيام : فرهنگی و هنری


اخبار » فرهنگی و هنری / تاریخ خبر: 11 آبان 1392 / کد مطلب: 7192 / نظرات: 0


برترین های جشنواره تئاتر معلولین خراسان رضوی معرفی شدند


برترین های جشنواره تئاتر معلولین خراسان رضوی  معرفی شدند  برترین های نخستین جشنواره تئاتر معلولین استان خراسان رضوی با عنوان ˈپویش ˈ روز شنبه با حضور مسوولان و هنرمندان در تالار کاشفی سبزوار معرفی شدند.

به گزارش سبزوارپیام به نقل از ایرنا ، بر اساس نظر هیات داوران نخستین جشنواره تئاتر معلولین استان خراسان رضوی در بخش کارگردانی هادی وکیلی برای نمایش ˈراز آن شب بارانیˈ از تربت حیدریه ، رضا جوان برای نمایش ˈحلالم کن مادرˈ از مشهد و سعید خان کریمی در نمایش ˈمرداب نشینانˈ از مشهد به ترتیب مقامهای اول تا سوم را کسب کردند.

در بخش نویسندگی خداداد رضایی برای نمایش راز آن شب بارانی از تربت حیدریه رتبه اول را کسب کرد و رضا جوان برای نمایش حلالم کن مادر از مشهد دوم شد و حمید درویشی رحیمی برای نمایش بدون خداحافظی از تربت جام و علیرضا بیاتی برای نمایش قاب خاطره ها از نیشابور مشترکا سوم شدند.

در بخش بهترین بازیگر نقش مرد ، محمد جعفری برای نمایش راز آن شب بارانی از تربت حیدریه و محسن علیزاده برای نمایش ازدواج سنتی از سبزوار مشترکا اول شدند و ایمان توکلی برای نمایش حلالم کن مادر از مشهد و سید موسی حسینی برای نمایش مرداب نشینان از مشهد و حامد برجسته ثانی برای نمایش راز آن شب بارانی از تربت حیدریه مشترکا دوم شدند.

همچنین در این بخش، مجید خسروی برای نمایش ازدواج سنتی از سبزوار ، امید گرامیان برای نمایش حلالم کن مادر از مشهد و سید مصطفی اکبری برای نمایش مرداب نشینان از مشهد به طور مشترک رتبه سوم را کسب کردند.

در بخش بهترین بازیگر نقش زن ، رتبه اول به طور مشترک به نرگس ایزدپناه از مشهد ، سحر جامی از تربت جام اختصاص یافت و رتبه دوم هم مشترکا به فرزانه رشید آبادی از نیشابور و سمانه عطاران از مشهد اختصاص یافت .

بهاره صادق مسجدی از مشهد ، سمیه بلوچی از تربت جام و مهرنوش یزدانی از مشهد مشترکا رتبه سوم را کسب کردند.

در بخش طراحی صحنه ،هادی وکیلی برای نمایش راز آن شب بارانی از تربت حیدریه رتبه اول را کسب کرد و سعید خان کریمی از مشهد برای نمایش مرداب نشینان رتبه دوم را بدشت آورد و فرزانه رشیدآبادی از نیشابور و حسین ابراهیمیان از تربت جام مشترکا سوم شدند.

در بخش طراحی نور، هیات داوران در رتبه اول هیچگونه گزینشی نداشتند و هادی وکیلی از تربت حیدریه ، مهدی عبدالهی از تربت جام به ترتیب دوم و سوم شدند.

در بخش پوستر و بروشور ، مصطفی عنایت پور از سبزوار برای نمایش ازدواج سنتی رتبه اول را کسب کرد و هادی عبداللهی برای نمایش بدون خداحافظی از تربت جام و عاطفه عرب خانی برای نمایش قاب خاطره ها از نیشابور دوم و سوم شدند.

در بخش موسیقی به کار گروهی برای نمایش ازدواج سنتی از سبزوار رتبه اول را کسب کرد و نرجس نادری نژاد برای نمایش مرداب نشینان از مشهد و محمد درویشی رحیمی برای نمایش بدون خداحافظی از تربت جام مشترکا دوم شدند و حمید بهار از تربت حیدریه برای نمایش راز آن شب بارانی سوم شد.

هیات داوران دو نمایش حلالم کن مادر از مشهد و راز آن شب بارانی از تربت حیدریه را بدون اولویت در جشنواره کشوری تئاتر معلولین معرفی کرد .

نخستین جشنواره تئاتر معلولین استان خراسان رضوی تحت عنوان پویش از نهم تا یازدهم آبان ماه جاری در سبزوار برگزار شد .



منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.