اخبار سبزوار پيام : اجتماعی


اخبار » اجتماعی / تاریخ خبر: 11 آبان 1392 / کد مطلب: 7189 / نظرات: 1


حضور گسترده در راه پیمائی 13آبان بیعت مجدد با ولایت است


حسین پور/معاون پرورشی و تربیت بدنی اداره آموزش و پرورش ششتمد  گفت: مردم شهرششتمد و روستاهای مجاور در راه پیمائی روز 13آبان همراه با دانش آموزان و دانشجویان این شهر شرکت خواهند کرد تا بار دیگر با آرمانهای امام راحل(ره) و مقام معظم رهبری تجدید پیمان کنند.
حسن زارع طزرقی افزود: مردم مؤمن و ولایتمدار ششتمد همپای تمامی مسلمان ایران اسلامی با شرکت فعال در این راه پیمایی عشق و ارادت خود را به معمار کبیر انقلاب اسلامی نشان خواهند داد.
دبیر برگزاری راه پیمائی سیزده آبان ششتمد تصریح کرد: دانش آموزان، دانشجویان، فرهنگیان، کارمندان، کارگران و همه اقشار جامعه با حضور گسترده خود در راهپیمایی 13آبان، برادامه مبارزه با استکبار جهانی تاکید خواهند کرد و با حضور گسترده تمامی اقشار نفرت خود را از استکبار جهانی بار دیگر نمایان خواهند نمود.
وی ادامه داد: راه پیمائی 13آبان امسال در آستانه محرم حسینی و با حضور مردم خداجوی ششتمد که آماده برگزاری مراسمات عزاداری حضرت سیدالشهداء هستند برگزار خواهد شد.
زارعی طزرقی گفت: مسیر راه پیمائی یوم الله 13آبان در شهر ششتمد از مسجد صاحب الزمان(عج) ششتمد به سمت حوزه مقاومت بسیج باقرالعلوم(ع) خواهد بود.





منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


1 نظر در صف تاييد است.