اخبار سبزوار پيام : ورزشی


اخبار » ورزشی / تاریخ خبر: 9 آبان 1392 / کد مطلب: 7177 / نظرات: 0

رییس اداره ورزش و جوانان سبزوار


سرانه فضای ورزشی برای هر نفر 40 سانتی مربع است


سرانه فضای ورزشی برای هر نفر 40 سانتی مربع است رییس اداره ورزش و جوانان سبزوار گفت: سرانه فضای ورزشی این شهرستان برای هر فرد 40 سانتی مربع و پایین تر از میانگین استانی است.

به گزارش سبزوارپیام، مجید نصرالله زاده روز پنج شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا خواستار مساعدت مسوولان نسبت به احداث بناهای جدید و تامین امکانات ورزشی در این شهرستان شد.

وی خواستار توجه ویژه مسوولان برای تکمیل استادیوم 15 هزار نفری سربداران سبزوار شد و گفت : این پروژه یک پروژه ملی استانی است که در سال 84 آغاز شد و قرار بود تا سال 86 به اتمام برسد.

وی با اشاره به تغییر پیمانکار برای پروژه استادیوم 15 هزار نفری سربداران ادامه داد: در حال حاضر این پروژه 50 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

وی همچنین خواهان بازسازی سالن ورزشی مشکانی سبزوار شد و گفت : این سالن با قدمتی بیش از 30 سال فرسوده شده و نیازمند مرمت ، تعمیرات اساسی و تعمیر و تعویض کف پوش است.

وی با اشاره به موفقیت های ورزشکاران سبزواری در رشته های مختلف بر تسریع احداث سالن بدمینتون تاکید کرد و گفت : فندانسیون این سالن اجرا شده است .

رییس اداره ورزش و جوانان سبزوار با اشاره به مشکل کمبود امکانات و استاندارد نبودن سالن وزنه برداری این شهرستان هم گفت : این سالن از فضای مناسب و استانداردی برخوردار نیست.

نصرالله زاده ادامه داد : نیاز شهرستان سبزوار به یک سالن اختصاصی وزنه برداری شدیدا احساس می شود.

وی در ادامه به بخشی از افتخارآفرینی ورزشکاران سبزواری در مسابقات استانی و کشوری و خیل علاقمندان به ورزش در این شهرستان اشاره کرد و گفت: 40 هیات ورزشی در سبزوار فعال هستند که در 21 هیات آن بانوان هم فعالیت دارند.

وی اظهار داشت : براساس آمار 11 هزار و 500 نفر ورزشکار سازمان یافته در سبزوار فعالیت دارند.



منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.