اخبار سبزوار پيام : عمراني


اخبار » عمراني / تاریخ خبر: 7 آبان 1392 / کد مطلب: 7158 / نظرات: 0

مدیرکل راه و شهرسازی خراسان رضوی


واحدهای مسکن مهر سبزوار امسال به بهره برداری می رسد


واحدهای مسکن مهر سبزوار امسال به بهره برداری می رسد قائم مقام وزیر و مدیرکل راه و شهرسازی خراسان رضوی گفت : با فعالیت ویژه و تامین اعتبار در تکمیل تاسیسات زیربنایی همچون آب ، برق و گاز، ساخت حدود 80 هزار واحد تا پایان امسال در این استان به پایان می رسد.

به گزارش سبزوارپیام، مهندس محمدرضا قلندر روز سه شنبه در نشست کارگروه مسکن مهر در سبزوار افزود : تاکنون در استان خراسان رضوی در سه مرحله 23 هزار و 919 واحد مسکن مهر افتتاح شده است.

وی با بیان اینکه پیشرفت فیزیکی واحدهای مسکن مهر در سبزوار بیش از 90 درصد است ،اظهار داشت : واحدهای مسکن مهر این شهرستان تا پایان امسال به بهره برداری می رسد.

وی با اشاره به احداث 175 واحد با قراردادهای سه جانبه در سبزوار گفت : مشکلات این واحدها نیز بررسی و تصمیماتی گرفته شده است .

قائم مقام وزیر و مدیرکل راه و شهرسازی خراسان رضوی اظهار داشت : واحدهای مسکن مهر که از طریق قراردادهای سه جانبه در سبزوار در حال احداث است هم تا پایان شش ماهه اول سال آینده به بهره برداری می رسد .

معاون استاندار و فرماندار سبزوار هم با تاکید بر تحویل سریعتر واحدهای مسکن مهر به متقاضیان گفت : همه واحدهای مسکن مهر این شهرستان تا پایان امسال افتتاح و تحویل متقاضیان می شود.

مهندس قاسم شعبانی عطار با اشاره به وجود سه هزار و 973 واحد مسکن مهر در سبزوار، افزود : از این تعداد دو هزار و 492 واحد تحویل شده است .

وی اظهار داشت : از سه هزار و 973 واحد مسکن مهر سبزوار سه هزار و 425 واحد توسط 39 تعاونی مسکن این شهرستان ، 373 واحد توسط خودمالکین و 175 واحد نیز با قراردادهای سه جانبه احداث می شوند.

وی پیشرفت فیزیکی واحدهای احداثی توسط تعاونی های مسکن های مهر در این شهرستان را 93 درصد عنوان کرد و افزود : پیشرفت فیزیکی واحدهای خودمالکی نیز 82 درصد است.

فرماندار سبزوار پیشرفت فیزیکی واحدهای که با قرارداد سه جانبه مسکن و شهرسازی ، پیمانکار و خود مالکین است را 60 درصد اعلام کرد و گفت : با تصمیماتی که گرفته شد قرار است این واحدها هم تا پایان شش ماهه سال آینده به بهره برداری برسد .



منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.