اخبار سبزوار پيام : سایر


اخبار » سایر / تاریخ خبر: 6 آبان 1392 / کد مطلب: 7125 / نظرات: 0

در آستانه فصل سرما/


بخشدار خواستار تسریع در پروژه گازرسانی روداب شد


بخشدار خواستار تسریع در پروژه گازرسانی روداب شد بخشدار روداب سبزوار خواستار تخصیص اعتبار برای تسریع در پروژه گازرسانی این بخش محروم شد و گفت : روند اجرایی پروژه گازرسانی این بخش رضایت بخش نیست.

به گزارش سبزوارپیام، محمود شم آبادی  در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: در حال حاضر مردم یک شهر و تمامی روستاهای بخش روداب از نعمت گاز بهره مند نیستند.

وی با توجه به قول مساعد برخی مسوولان در باره گاز رسانی به روداب گفت : قرار بود گازرسانی به شهر روداب و دو روستای ملوند و تسبند این بخش تا پایان آبان ماه امسال به اتمام برسد.

وی با بیان اینکه مسوولان برای بهره برداری گازرسانی به روستاهای دروک ،دامرود ، برآباد و شمس آباد این بخش هم تا پایان دهه فجر امسال قول داده اند ،افزود :این در حالی است که در دو روستای مزبور هنوز هیچ اقدامی نشده است .

بخشدار روداب گفت : لوله گذاری گاز در شهر روداب و چهار روستای ملوند ، تسبند ، دروک و دامرود این بخش انجام شده و علمک های گاز در 50 درصد از شهر روداب نصب شده است .

نماینده دولت در بخش روداب، میزان پیشرفت فیزیکی پروژه گاز رسانی این مناطق را تاکنون 80 درصد اعلام کرد.

وی با اشاره به اینکه برخی مردم شهر روداب لوله گذاری داخل منازل خود را انجام داده اند ،گفت : تکمیل پروژه گازرسانی روداب ضروری است زیرا بیشتر مردم این شهر نفت مورد نیازشان را هم تامین نکرده اند.

بخشدار روداب سبزوار گفت : با گازرسانی به شهر روداب و چهار روستای ملوند ، تسبند ، دروک و دامرود این بخش حدود هشت هزار و 500 نفر از مزایای آن بهره مند می شوند.

بخش روداب با یک شهر و 61 روستا در جنوب غربی سبزوار قرار دارد.



منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.