اخبار سبزوار پيام :


اخبار » / تاریخ خبر: 5 آبان 1392 / کد مطلب: 7119 / نظرات: 0


دستگیری کارمند متخلف موسسه مالی سبزوار


دستگیری کارمند متخلف موسسه مالی سبزوار فرمانده انتظامی سبزوار گفت: کارمند متخلف یکی از موسسات مالی سبزوار دستگیر شد.

به گزارش سبزوارپیام، قنبرعلی آزادواری ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در پی کسب خبری مبنی بر سوء استفاده از موقعیت شغلی در یکی از موسسات مالی سبزوار به روش فروش اسکناس نو پیگیری موضوع در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی این یگان قرار گرفت.

فرمانده انتظامی سبزوار افزود: در این راستا اکیپ ویژه‌ای از کارآگاهان مجرب پلیس آگاهی با هماهنگی مقام قضایی در صندوق فوق با یکی از کارمندان وارد معامله سوری شده و یک بسته ۱۰ برگی اسکناس ۵۰ هزار ریالی به مبلغ ۷۵ هزار تومان خریداری شده بود را بلافاصله صورت جلسه و پول‌های نو کشف و ضبط و متهم دستگیر شد.

آزادواری تصریح کرد: در بازجویی‌ فنی انجام شده از متهم مشخص شد که او اسکناس‌های نو را از مشهد تهیه و در اعیاد و مناسبت‌ها با نرخ بالاتر در سبزوار به فروش می‌رسانده است.

وی عنوان کرد: پرونده به منظور سیر مراحل قانونی به دادسرا ارسال و مراتب برای تکمیل و بررسی در دست پیگیری است.

دستگیری کلاهبردار ۶۰۰ میلیون ریالی

فرمانده انتظامی سبزوار از دستگیری کلاهبردار ۶۰۰ میلیون ریالی در سبزوار خبر داد و گفت: در پی شکایت چندین نفر از اهالی روستای قلعه میدان در ارتباط با کلاهبرداری از سوی شخصی که با معرفی خود به عنوان یکی از مسئولان و سهامدارن شرکتی بزرگ در سبزوار قراردادی به مبلغ ۶۰۰ میلیون ریال به منظور اجاره حدود ۵۰ هکتار زمین برای کشت و زرع با نامبردگان منعقد کرده بود دستگیری متهم در دستور کار ماموران انتظامی این فرماندهی قرار گرفت.

آزادواری خاطرنشان کرد: پس از مدت کوتاهی شرکت اجازه کار به شکات را نداده که پس از انجام تحقیقات و مراجعه به شرکت ذکر شده مشخص شد متهم هیچگونه اختیاری در ارتباط با انعقاد قرارداد را نداشته که افراد روستایی بی‌اطلاع بودند و فریب اظهارات متهم را خوردند.

وی تصریح کرد: با هماهنگی مقام قضایی متهم شناسایی و دستگیر و پس از انجام تحقیقات پلیسی به همراه پرونده به دادسرا معرفی و روانه زندان شد.
تسنیم




منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.