اخبار سبزوار پيام : اجتماعی


اخبار » اجتماعی / تاریخ خبر: 5 آبان 1392 / کد مطلب: 7118 / نظرات: 0


جشنوار تئاتر استانی معلولین در سبزوار برگزار می شود


رئیس اداره بهزیستی شهرستان سبزوار از برگزاری نخستین جشنواره تئاتر استانی پویش ویژه معلولان در شهرستان سبزوار خبر داد.
محمد حسین هادوی فر اظهار کرد: این جشنواره در دوبخش مهمان و مسابقه اجرا می‌شود.

به گزارش سبزوارپیام ،هادوی فر افزود: با توجه به فراخوان اعلام شده از سوی دبیرخانه جشنواره پس از ارسال از آثار به دبیرخانه و بررسی‌های انجام شده در مرحله بازبینی این جشنواره ۶ اثر در بخش مسابقه، ۳ اثر در بخش میهمان و ۲ اثر در بخش خیابانی به روی پرده می‌رود.

وی تصریح کرد: آثار «حلالم کن مادر» به کارگردانی رضا جوان از شهرستان مشهد، «راز آن شب بارانی» به کارگردانی هادی وکیلی از تربت حیدریه، «مرداب نشینان» به کارگردانی محسن کریمی از تربت جام، «بدون خداحافظی» به کارگردانی احمد درویش رحیمی از شهرستان مشهد، «خواستگاری سنتی» به کارگردانی عنایت پور از شهرستان سبزوار و «قاب خاطره» به کارگردانی بیاتی از شهرستان نیشابور در بخش مسابقه به نمایش گذاشته می‌شود.

هادوی فر عنوان کرد: در بخش تئاتر میهمان نیز آثار «مادرها فرشته اند» به کارگردانی آتش افزا از شهرستان درگز، «رویای سکوت» به کارگردانی سکاکی از شهرستان نیشابور و «فرشته‌ها می‌میرند» به کارگردانی محمد شهریاری از شهرستان تربت حیدریه اجرا می‌شود.

وی گفت: چشم آرو به کارگردانی عنایت پور از سبزوار و آرش به کارکردانی هادی وکیلی از تربت حیدریه در بخش تئاتر خیابانی به روی صحنه خواهند رفت.

هادوی فر از درخواست هنرمندان تئاتر از چند استان دیگر برای حضور در جشنواره استانی تئاتر پویش خبر داد و گفت: هنرمندانی از استانهای خراسان جنوبی، استان خراسان شمالی و استان هرمزگان برای شرکت در این جشنواره اعلام آمادگی کرده‌اند.

وی زمان برگزاری این جشنواره را از ۹ آبان ماه امسال به مدت سه روز عنوان کرد.
تسنیم 




منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.