اخبار سبزوار پيام : سیاسی ،امنیتی


اخبار » سیاسی ،امنیتی / تاریخ خبر: 4 آبان 1392 / کد مطلب: 7111 / نظرات: 1

امام جمعه ششتمد:


مباهله سند زنده ای برای عظمت اهل بیت(ع) است


مباهله سند زنده ای برای عظمت اهل بیتع است حسین پور/ امام جمعه ششتمد در خطبه های نماز جمعه این هفته ششتمد گفت: مباهله سند عظمت اهل بیت (ع) است و مباهله درسها و نکته هایی دارد از قبیل دعوت به مباهله دلیلی روشن بر حقانیت پیامبر (ص) است و مباهله سندی زنده برای عظمت اهل بیت(ع) می باشد.
حجه الاسلام و المسلمین ثباتی مقدم افزود: پیامبر اسلام (ص) برای مباهله حضرت علی(ع) ، فاطمه زهرا(س) ، حسنین(ع) را با خود برد که آنان وقتی هیئت همراه رسول خدا(ص) را دیدند جرأت مباهله نکردند.
خطیب جمعه ششتمد به سالروز شهادت میثم تمار پرداخت و گفت: میثم تمار از یاران و حواریون و فدائیان امام علی(ع) بود که به خاطر دفاع از ولایت بالای دار رفت و در بالای دار هم به دفاع از امیر المؤمنین پرداخت و شهید ولایت شد.
حجه الاسلام و المسلمین ثباتی مقدم سپس به سالروز شهادت شهید فهیمده اشاره کرد و گفت: شهید فهمیده نوجوان فداکاری بود که با الگوگیری از کربلا و قاسم بن الحسن (ع) که مرگ در راه خدا را شیرین تر از عسل می دانست ، وقتی دید دشمن در حال پیش روی است با بستن نارنجک به خویش و شهادت خود راه برابر آنان بست.

وی همچنین  گفت: یکی از مباحث امروز داخل و خارج از کشور مذاکرات ایران و آمریکا و همچنین 1+ 5 می باشد.
حجه الاسلام و المسلمین ثباتی مقدم افزود: این موضوع بازتاب زیادی در داخل و خارج از کشور داشته است.
وی ادامه داد: الحمدالله دولمتردان و رئیس جمهور آشنا به اوضاع داخل و خارج هستند و بالاتر از آن نگاه حکیمانه مقام معظم رهبری است.
خطیب جمعه ششتمد اظهار داشت: بایستی فضای تلطیف شده ای را به وجود بیاوریم و هر چند از شیطنت های آمریکا در 60سال اخیر نباید غافل شویم.
حجه الاسلام و المسلمین ثباتی مقدم گفت: ما به آمریکا اعتماد نداریم چرا که جنایتهای این کشور را در قبل و بعد از انقلاب بیاد داریم.





منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


1 نظر در صف تاييد است.