اخبار سبزوار پيام : ورزشی


اخبار » ورزشی / تاریخ خبر: 3 آبان 1392 / کد مطلب: 7108 / نظرات: 0


سرمربي ثامن الحجج سبزوار :پیروز شدیم، اما بازیکنان در حد انتظار نبودند


سرمربي ثامن الحجج سبزوار :پیروز شدیم اما بازیکنان در حد انتظار نبودند سرمربي تيم هندبال بانوان موسسه مالي و اعتباري ثامن الحجج (ع) سبزوار گفت: با وجود پيروزي اين تيم ، بازيكنان در حد شايستگي خود و انتظاري كه داشتم ظاهر نشدند.

به گزارش سبزوارپیام،ناهيد غارسي روز جمعه پس از پيروزي ۱۹ بر ۱۵ تيم خود در مقابل ثامن الحجج (ع) تهران در گفت و گو با خبرنگار ايرنا افزود : هماهنگي تيمي در اين ديدار موجب پيروزي ثامن الحجج (ع) سبزوار شد.
وي با ابراز نارضايتي از عملكرد بازيكنان تيم خود بيان داشت: بازيكنان به صورت انفرادي نتوانستند تاكتيك ها را خوب در زمين پياده كنند.
غارسي در باره بازي تيم حريف نيز گفت : تيم ثامن الحجج (ع) تهران بازي خوبي را به نمايش گذاشت و دو نيمه را خوب در مقابل تيم ما جنگيد.
مربي تيم موسسه مالي و اعتباري ثامن الحجج (ع) سبزوار نيز گفت: بازيكنان تيم بازي مورد انتظار ما را به نمايش نگذاشتند و آنچه در اين ديدار موجب پيروزي شد تعويض هاي به موقع و هماهنگي تيمي بود.
تكتم خان بابازاده با اشاره به اخراج دايم يكي از بازيكنان در نيمه اول افزود: بايستي فيلم بازي مورد بازبيني قرار گيرد تا مشخص شود كه اين اخراج درست بوده است يا نه.
وي ادامه داد: بازيكنان توانستند جاي خالي آن بازيكن را خوب پوشش دهند.
وي با بيان اينكه در حمله و نشان دادن تكنيك هاي فردي كمي مشكل داشتيم افزود: اين مشكلات را توانستيم با كارگروهي تيم تا اندازه زياد پوشش دهيم.
هم اكنون تيم هندبال بانوان ثامن الحجج (ع) سبزوار با شش امتياز در صدر جدول ليگ برتر هندبال قرار دارد.
در هفته چهارم ليگ برتر هندبال بانوان كشور، تيم هندبال بانوان ثامن الحجج (ع) سبزوار جمعه آينده به مصاف تيم شهرداري سنندج مي رود.



منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.