اخبار سبزوار پيام : سیاسی ،امنیتی


اخبار » سیاسی ،امنیتی / تاریخ خبر: 3 آبان 1392 / کد مطلب: 7105 / نظرات: 0

امام جمعه سبزوار:


غدير حافظ گذشته اسلام و ضامن بقاي آينده اسلام است


غدير حافظ گذشته اسلام و ضامن بقاي آينده اسلام است امام جمعه سبزوار گفت : غدير، صراط مستقيم، حافظ گذشته اسلام و ضامن بقاي آينده اسلام است.

به گزارش سبزوارپیام، حجت الاسلام غلامحسين ابراهيمي در خطبه هاي نماز جمعه اين شهرستان افزود: سياستگذار غدير خداي متعال، اعلام كننده آن پيامبر اسلام (ص) و مجري آن دوازده امام (ع) بودند.
وي با بيان اينكه غدير ثمره نبوت و ميوه رسالت است، اظهار داشت: پيامبر در غدير محور سخنان خود را ولايت امامان (ع) قرار داد.
وي با اشاره به اهميت عيد غدير به عنوان يكي از اعياد بزرگ شيعيان گفت: گراميداشت عيد غدير فقط به معناي زدن بنر و چراغاني نيست بلكه اينها بهانه است تا با درك فرهنگ و تفكر غدير، امام شناس، رهبرشناس، زمان شناس و مكان شناس باشيم.
وي به خواندن خطبه غديريه و دقت در مفاهيم آن تاكيد كرد و افزود: همه ما بايد سعي كنيم بهره برداري بيشتري از غدير داشته باشيم.
امام جمعه سبزوار با تشريح گوشه اي از وصيت نامه امام راحل گفت: وصيت نامه امام (ره) فقط براي آن دوره تاريخي و مردم آن زمان نبود بلكه خطاب به همه مردم در زمان هاي آينده بود كه مي توانند فرامين آن را مورد استفاده قرار دهند.
حجت الاسلام ابراهيمي همچنين به نامه حضرت علي (ع) به مالك اشتر اشاره كرد و افزود: اين نامه يك دوره اعتقادات است كه در آن همه اعتقادات شامل توحيد، نبوت و اخلاص تبيين شده است.



منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.