اخبار سبزوار پيام : اجتماعی





اخبار » اجتماعی / تاریخ خبر: 30 مهر 1392 / کد مطلب: 7081 / نظرات: 0

امام جمعه ششتمد:


روز عيد غدير روز نيكوكاري ، عبادت ، سپاس است


روز عيد غدير روز نيكوكاري  عبادت  سپاس است  امام جمعه ششتمد گفت : بزرگترين مشكل جوامع اسلامي در حال حاضر اين است كه اين جوامع از غدير فاصله گرفته اند و امامت را از اسلام جدا كرده اند.

به گزارش سبزوارپیام،حجت الاسلام رمضانعلي ثباتي مقدم روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ايرنا افزود :تداوم نبوت در ولايت مهمترين پيام غدير است زيرا نبوت بدون ولايت ابتر است .
وي با اشاره به اينكه آنچه در اين جوامع اسلامي مشهود است خلاء امامت است، اظهار داشت : آنان قرآن را گرفته اند ولي امامت معصوم را كه مفسر و مبين قرآن است كنار گذاشته اند.
امام جمعه ششتمد گفت : آن چيزي كه نظام جمهوري اسلامي را پس از گذشت بيش از ۳۴ سال از پيروزي انقلاب اسلامي با اين همه هجمه ها و توطئه هاي دشمنان نظام سرپا نگه داشته، ولايت و امامت است.
حجت الاسلام ثباتي مقدم با تبريك عيد غدير به عنوان عيد ولايت گفت : عيد غدير جايگاه بسيار عظيم و والايي در اسلام دارد تا جايي كه در قرآن كريم خداوند از اين روز به عنوان اكمال دين و اتمام نعمت ياد كرده است .
امام جمعه ششتمد با اشاره به روايتي از پيامبر اكرم (ص) كه مي فرمايد عيد غدير خم از با ارزش ترين اعياد امت من است ، گفت : همه ائمه و بزرگان از عيد غدير به عنوان يك روز با عظمت ياد كرده اند كه بايستي اين روز توسط همه مسلمان قدر دانسته شود.
حجت الاسلام ثباتي مقدم با اظهار اينكه عيد غدير روز آشكار شدن فضائل اميرالمومنان (ع) است ، افزود : با مطالعه خطبه غديريه متوجه مي شويم كه پيامبر(ص ) هيچ مطلبي را در خصوص اميرالمومنين (ع) فروگذار ننموده اند و همه فضائل آن امام همام را بيان كرده اند.
وي ادامه داد : وقتي در حوادثي كه پس از پيامبر (ص) مطالعه مي كنيم متوجه مي شويم يكي از استدلال هاي حضرت زهرا (س) استناد به روز غدير است .
امام جمعه ششتمد اظهار داشت : روز عيد غدير روز نيكوكاري ، عبادت ، صدقه دادن ، هديه دادن ، سپاس و شادي است . 



منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.