اخبار سبزوار پيام : سیاسی ،امنیتی


اخبار » سیاسی ،امنیتی / تاریخ خبر: 28 مهر 1392 / کد مطلب: 7060 / نظرات: 0


محسنی: احتمال ابقای استاندار خراسان‌رضوی وجود دارد


عضو مجمع نمایندگان خراسان‌رضوی گفت: احتمال ابقای استاندار خراسان‌رضوی وجود دارد.
 محمدرضا محسنی ثانی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در ارتباط با مذاکرات ژنو اظهار کرد: آنچه در مذاکرات ژنو مشاهده می‌شود اتخاذ رویکرد جدید در طرفین مذاکره بوده که این امر گام مثبتی برای پایان دادن به این مذاکرات طولانی و فرسایشی است.

عضو کمیسیون سیاست خارجی و امنیت ملی مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: با رعایت احتیاط‌هایی که ملت ایران در برابر امریکا دارد این مذاکرات می‌تواند آغازی برای اقدامات مثبت در اجلاس‌های بعدی باشد.

محسنی‌ثانی تصریح کرد: با توجه به تجربه تلخی که غرب در چند سال اخیر در زمینه مذاکرات ژنو داشته به نظر می‌رسد در این دوره از منطق بیشتری برخوردار بوده و به دنبال راه‌حلی برای پایان دادن به این مذاکرات طولانی است.

وی عنوان کرد: امیدواریم غرب و امریکا در جلسات بعدی اقدامات عملی خود را به گونه‌ای نشان دهد که اعتماد ایران را در بر گیرد.

نماینده مردم سبزوار در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: ایران با حفظ حقوق ملت و بر مبنای اصول و مواضع تعیین شده مذاکرات خود را دنبال می‌کند و در حال حاضر با اتخاذ رویکرد جدید، مذاکرات ژنو به موضع مثبتی برای هر دو طرف تبدیل شده است.

احتمال ابقای استاندار خراسان‌رضوی وجود دارد

محسنی ثانی در ارتباط با انتخاب استاندار خراسان‌رضوی اظهار کرد: آنچه مورد نظر مجمع نمایندگان خراسان‌رضوی در ارتباط با انتخاب استاندار خراسان‌رضوی قرار دارد ابقای محمدحسین فروزان‌مهر در این سمت است.

عضو مجمع نمایندگان خراسان‌رضوی خاطرنشان کرد: در تفاهمی که بین مجمع نمایندگان خراسان‌رضوی با وزرات کشور صورت گرفته احتمال ابقای استاندار خراسان‌رضوی وجود دارد.




منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.