اخبار سبزوار پيام : فرهنگی و هنری


اخبار » فرهنگی و هنری / تاریخ خبر: 27 مهر 1392 / کد مطلب: 7041 / نظرات: 0


مراسم بزرگداشت ابوالفضل بيهقي در سبزوار برگزار مي شود


مراسم بزرگداشت ابوالفضل بيهقي در سبزوار برگزار مي شود  رييس اداره فرهنگي، ورزشي شهرداري سبزوار گفت: مراسم بزرگداشت ابوالفضل بيهقي، روز اول آبان ماه امسال همزمان با روز تولد اين مورخ و تاريخ نگار قرن پنجم ه.ق در سبزوار برگزار مي شود.

محمد اختريان افزود: اين همايش در دو نوبت صبح و بعد از ظهر با حضور چند تن از ادبيات شناسان سرشناس كشور در اين شهرستتان بر گزار خواهد شد.
وي گفت: قرار است علي اصغر محمد خاني معاون فرهنگي و امور بين الملل شهر كتاب، دكتر محمد جعفر ياحقي مدير فرهنگسراي فردوسي و استاد دانشگاه، مهدي سيدي پژوهشگر و عضو هيأت مديره فرهنگسراي فردوسي و علاقمندان به اين نويسنده توانمند نثر فارسي در اين مراسم شركت كنند.
وي با بيان اينكه اين مراسم به پيشنهاد كميسيون فرهنگي شوراي اسلامي شهر و تصويب شورا صورت گرفته است، گفت : قرار است با مشاركت اداره فرهنگي ورزشي شهرداري و گروه زبان و ادبيات فارسي دانشگاه حكيم سبزواري همايش در شان پاسداشت اين شخصيت برجسته ادبي برگزار شود.
اختريان اظهار كرد: سبزوار يكي از شهرهاي كهن استان خراسان رضوي با فرهنگ و پيشينه غني است كه گنجينه ارزشمندي از مفاخر و رويدادهاي تاريخي را در خود جاي داده است و به جاست براي معرفي و پاسداشت اين افتخارات اقدامات مناسبي صورت گيرد.
نخستين بزرگداشت ابوالفضل بيهقي در سبزوار سال گذشته با همت اداره فرهنگي ورزشي شهرداري سبزوار برگزار شد. 



منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.