اخبار سبزوار پيام : اجتماعی


اخبار » اجتماعی / تاریخ خبر: 25 مهر 1392 / کد مطلب: 7021 / نظرات: 0


اولین تعاونی تولیدی و توزیعی بازنشستگان ارتش سبزوار تشکیل شد


اولین تعاونی تولیدی و توزیعی بازنشستگان ارتش سبزوار  در همایشی با حضور  اعضاء این تعاونی  فعالیت خود را آغاز کرد .
  به گزارش سبزوارپیام ، رئیس تعاونی تولیدی و توزیعی بازنشستگان ارتش سبزوار در این همایش که در تالار کاشفی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی  این شهر برگزار شد گفت : این تعاونی به عنوان تنها تعاونی بازنشستگان ارتش  سبزوار  در 18 خردادماه امسال مجوز گرفت .
  سرهنگ بازنشسته غلامحسین سعادتمنش  با اظهار اینکه در حال حاضر 750 بازنشسته ارتش در سبزوار داریم افزود : به همه این افراد حتی اگر عضو تعاونی نباشند خدمات می دهیم .
 وی ادامه داد : تشکیل این شرکت تعاونی حرکت همه جانبه ای است تا موجب تقویت روحیه بازنشستگان و خارج شدن آنان از انزوا شده و همچنین موجب اشتغالزایی هم شود .
 وی با اشاره به تعریف منشور دهگانه فعالیت برای این تعاونی گفت : زمین و مسکن ، فعالیت های صنعتی و معدنی ، خدمات پزشکی و اورژانس و آمبولانس، تاسیس صندوق قرض الحسنه ، خدمات تخصصی نظامیان بازنشسته ، تاسیس موسسه خیریه ، خدمات فرهنگی و ورزشی ، فعالیت های کشاورزی و دامپروری  ،فروشگاه و پمپ بنزین و گاز ،  و تشکیل باشگاه هوائی و خدمات جانبی  از اهداف تشکیل این تعاونی است .
رئیس تعاونی تولیدی و توزیعی بازنشستگان ارتش سبزوار اظهار داشت :  رایزنی و پی گیری های لازم در خصوص این فعالیت ها انجام شده و مجوزهای لازم نیز اخذ شده است .
سرهنگ سعادتمنش با بیان اینکه در بعد پروازی طرح توجیهی و هماهنگی های لازم در خصوص  آموزشگاه خلبانی و تخصص های وابسته در مقطع پروازهای سبک و فوق سبک  انجام شده و در حال گرفتن مجوز هستیم .
 وی همچنین با اظهار اینکه در خصوص باشگاه هوائی رایزنی های لازم با مسئولان شهرستان انجام شده  گفت :  قرارداد 220 هکتار زمین از زمین های بعد از مزار شهدای گمنام واقع در توحید شهر سبزوار منعقد و برای این کار اختصاص داده شده است .
وی با اشاره به مزیت های تشکیل شرکت تعاونی گفت :  هم اندیشی ، هم افزائی و همیاری که در نتیجه آن نیروی انسانی کارآمد تامین می شود سه گام اساسی تعاونی هستند .





منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.