اخبار سبزوار پيام : ورزشی


اخبار » ورزشی / تاریخ خبر: 19 مهر 1392 / کد مطلب: 6995 / نظرات: 0


شجاع :تيم هپكو با نقطه قوتي كه در خط حمله داشت فشار زيادي روي تيم ما آورد


شجاع :تيم هپكو با نقطه قوتي كه در خط حمله داشت فشار زيادي روي تيم ما آورد  مربي تيم هندبال موسسه مالي و اعتباري ثامن الحجج (ع) سبزوار گفت : بازي سنگيني بود و تيم هپكو اراك با نقطه قوتي كه درخط حمله داشت فشار زيادي روي تيم ما آورد .

 به گزارش سبزوارپیام ، حميد شجاع روز جمعه بعد از پيروزي ۳۹ بر ۲۹ تيمش مقابل هپكو اراك در گفت و گو با خبرنگار ايرنا افزود : با برنامه ريزي و وحدت تيمي در اين ديدار توانستيم به پيروزي دست يابيم.
مربي تيم هندبال ثامن الحجج (ع) سبزوار با بيان اينكه شناخت خوبي روي تيم حريف داشتيم اظهار داشت : بازيكنان تيم هپكو اراك پنج سال است كه در كنار هم بازي مي كنند و اين هماهنگي موجب شده بسيار روان در زمين بازي كنند.
وي با اظهار اينكه تيم هپكو اراك هفته گذشته استراحت داشت و هفته قبل از آن شهرداري اصفهان را با اختلاف سه گل مغلوب كرده بود، افزود : اين تيم يك تيم قدرتمندي است و در مجموع بازي خوبي را در مقابل تيم ثامن الحجج (ع) سبزوار به نمايش گذاشت.
مربي تيم هندبال ثامن الحجج (ع) سبزوار ۲۹ گل خورده در ديدار مقابل هپكو اراك را بالا توصيف كرد و گفت : تمركز ما در اين ديدار روي ضدحمله بود و بايستي در خط دفاع بهتر كار مي كرديم.
تيم موسسه مالي و اعتباري ثامن الحجج (ع) سبزوار تاكنون تمام ديدارهاي خود را با پيروزي مقابل حريفان به پايان رسانده است و با ۱۸ امتياز در صدر جدول قرار دارد.
در ادامه رقابت هاي ليگ برتر هندبال باشگاه هاي كشور ، هفته آينده تيم هندبال موسسه مالي و اعتباري ثامن الحجج (ع) سبزوار استراحت دارد و در روز سه شنبه ۳۰ مهرماه به مصاف تيم صباي قم مي رود. 



منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.