اخبار سبزوار پيام : سیاسی ،امنیتی


اخبار » سیاسی ،امنیتی / تاریخ خبر: 19 مهر 1392 / کد مطلب: 6991 / نظرات: 0

امام جمعه سبزوار:


مجاهدت با برنامه در همه عرصه ها موجب رفع مشكلات مي شود


مجاهدت با برنامه در همه عرصه ها موجب رفع مشكلات مي شود امام جمعه سبزوار گفت: مجاهدت با برنامه در راه نشر فرهنگ اسلامي، تفكر و بيداري ديني، گسترش آباداني و توسعه زندگي مردم موجب رفع بسياري از مشكلات مردم مي شود.

حجت الاسلام غلامحسين ابراهيمي در خطبه هاي نماز جمعه سبزوار افزود: عمده اين مجاهدت ها بويژه مجاهدت در فرهنگ و اخلاق بر دوش دستگاه هاي اجرايي است كه بايستي رسالت خود را به نحو احسن انجام دهند.
وي با اشاره به فداكاري شهدا و رزمندگان در هشت سال دفاع مقدس گفت: اين بزرگواران به دستور رهبر و ولي فقيه در جبهه هاي نبرد حضور يافته و به شهادت رسيدند و ما بايد قدردان آنان بوده و فرهنگ ايثار را در جامعه ترويج و نهادينه كنيم.
وي به نعمت امنيت در جامعه اشاره كرد و افزود: به عنوان مثال اگر نيروهاي مرزي يك لحظه در تامين امنيت مرزها غفلت كنند، به طور يقين مشكلاتي براي ما بوجود مي آيد.
امام جمعه سبزوار با اشاره به عيد سعيد غدير و برگزاري مسابقه حفظ خطبه غديريه از سوي دفتر خود گفت: براي درك امامت، عظمت پيامبر (ص) و شناخت چهره افراد موحد و منافق، بايد خطبه غديريه را بخوانيم.
وي همچنين با گراميداشت سالروز شهادت مظلومانه زائران خانه خدا توسط ماموران آل سعود گفت: جرم اين زائران بي گناهي و اعلام برائت از مشركين بود.
وي افزود: ممانعت آل سعود از برگزاري اين مراسم درحالي است كه تولي و تبري جزء اصول اعتقادات ما مسلمانان است.
امام جمعه سبزوار همچنين پيشاپيش سالروز شهادت حضرت امام محمد باقر (ع) را تسليت گفت و با اشاره به فرازي از زندگي آن حضرت اظهار داشت: امام راحل در وصيت نامه خود آورده است ما مفتخريم كه باقرالعلوم (ع) بالاترين شخصيت تاريخ است و كسي جز خداوند و ائمه معصومين (ع) مقام او را درك نكرده اند.



منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.