اخبار سبزوار پيام : ورزشی


اخبار » ورزشی / تاریخ خبر: 18 مهر 1392 / کد مطلب: 6988 / نظرات: 0


هادي رضايي:با هدف قهرماني و حضور در باشگاههاي آسيا به مصاف حريفان مي رويم


هادي رضايي:با هدف قهرماني و حضور در باشگاههاي آسيا به مصاف حريفان مي رويم سرمربي تيم واليبال نشسته موسسه مالي و اعتباري ثامن الحجج (ع) سبزوار گفت : باهدف قهرماني و حضور در باشگاههاي آسيا به مصاف حريفان خود مي رويم .

به گزارش سبزوارپیام، هادي رضايي عصر پنجشنبه بعد از پيروزي سه بر صفر تيمش در مقابل تيم نفت و گاز گچساران در گفت و گو با خبرنگار ايرنا، افزود : با توجه به اينكه دو ماه ديگر براي بازي هاي آسيايي به پكن مي رويم از همه بازيكنان در اين ديدار استفاده كرديم.
وي با ابراز رضايتمندي از عملكرد تيمش در ديدار مقابل نفت و گاز گچساران گفت : در اين ديدار با توجه به عدم هماهنگي كه به طور معمول ويژگي ديدارهاي اول ليگ است باز هم بازيكنان بازي خوب و منسجمي را به نمايش گذاشتند.
سرمربي تيم واليبال نشسته ثامن الحجج (ع) سبزوار با اشاره به انجام برنامه ريزي هاي تيمي و نيز ديدارهاي تداركاتي قبل از آغاز ديدارهاي ليگ ،گفت : تيم نفت و گاز گچساران تيم جوان و جنگنده اي بود ولي بچه هاي تيم ما بهتر و پوياتر بازي كردند.
رضايي در مورد تركيب تيمي امسال ثامن الحجج سبزوار نسبت به سال گذشته ، افزود : چهار نفر از بازيكنان تيم نسبت به سال گذشته تغيير يافته اند .
وي با اشاره به اينكه همه تيم ها امسال با قوت و اقتدار به صحنه رقابت ها وارد شده اند، افزود : گسترش فولاد تبريز ، ذوب آهن اصفهان و تيم روان كارهاي گنبد از رقيبان تيم ثامن الحجج (ع) سبزوار هستند.
سرمربي تيم واليبال نشسته ثامن الحجج (ع) سبزوار اظهار داشت : با وجود قهرماني در رقابت هاي فصل گذشته ولي باز هم نكات ضعفي بود كه سعي كرديم در اين فصل با برطرف كردن آن نكات ضعف به هماهنگي بهتري دست يابيم.
رضايي با بيان اينكه دو نفر از اعضاي تيم واليبال نشسته ثامن الحجج (ع) سبزوار عضو تيم ملي جوانان هستند و براي بازي هاي آسيايي به مالزي مي روند، اظهار داشت : ديدار بعدي تيم ثامن الحجج سبزوار با دو هفته تاخير در ۱۶ آبان ماه با شهرداري تبريز برگزار مي شود . 



منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.